R, 2.12.2022
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

10 hommikust tegevust, mis rikuvad su päeva

Hanna Kangro
, Sõbranna.ee reporter
10 hommikust tegevust, mis rikuvad su päeva
Facebook Messenger Twitter Whatsapp
Comments
Foto: Caro / Ramesh Amruth / Scanpix

Ei pea olema hommikuinimene, et aru saada, et uni ja ärkamine on üks päeva olulisemaid mõjutajaid. Seega, kui sa ärkad viimasel hetkel ja jooksed tööle ilma söömata, siis tõenäoliselt teed sa midagi valesti. 

Siin on mõned tegevused, mis kohe kindlasti ei aita kaasa tegusale päevale.

  1. Sa lükkad äratuskella pidevalt edasi. Sa võid arvata, et annad endale lisaks väärtuslikku magamise aega, kuid tegelikult selline tegevus hoopis ärritab keha ja meeli ning teeb sind päeva jooksul palju väsinumaks, kirjutab Huffington Post.
  2. Sa jätad hommikusöögi vahele. Hommikusöök on endiselt päeva kõige tähtsam söögikord. See ergutab su ainevahetust, annab energiat ja tagab reipa päeva.
  3. Sa ümbritsed ennast esmalt müraga. Kas sa paned esimese asjana pähe kõrvaklapid ja käima oma lemmikmuusika? Kui jah, siis eelista hommikul pigem vaikust või kuula inimeste suminat ja liiklushelisid. See annab sulle aega kohaneda saabuva päevaga ja tuletab meelde, et su ümber on terve suur maailm.
  4. Sa ei joo vett. Vee joomine on väga oluline ja just hommikul. Päeva jooksul peaksid jooma umbes seitse klaasi vett.
  5. Sa lähed kohe Facebooki või Instagrammi. Esimese asjana sotsiaalmeedia vaatamine ei ole kindlasti hea algus päevale. Proovi lükata seda tegevust nii kaua edasi, kui võimalik.
  6. Su ei ole aega mediteerida. Õige hingamine alandab vererõhku ja südamerütmi koheselt. Piisab ainult kümnest minutest päevas.
  7. Sa ei ole hommikul aktiivne. Väike trenn annab mõnusa energiasööstu terveks päevaks. Piisab võimlemisest või väikesest sörgist.
  8. Sa teed päevaks liiga palju ja suuri plaane. Proovi jätta oma kalendrisse ka vabasid auke, et lihtsalt puhata või parki jalutama minna.
  9. Sa käid hommikul kuuma duši all. Selle asemel mine hoopis külma duši alla, kuna see äratab sind üles ja annab positiivset energiat.
  10. Sa mõtled ainult eesseisvale päevale. Kui sa mõtled ainult eesseisvale päevale, võib juhtuda, et üks hetk asjad kuhjuvad üle pea. Ürita mõelda natuke pikemas perspektiivis.
Märksõnad
Tagasi üles