Kuus sammu, kuidas parandada oma seksuaalset võimekust

Dagmar Lamp
, Postimehe naisteportaali juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Ron Sumners / PantherMedia / Scanpix

Nii mehed kui naised ihkavad, et nende seksuaalelu oleks hea. Üks osa rahuldavast suguelust on kindlasti vastupidavus. Kui partnerid tahavad teineteist täielikult rahuldada, peavad nad mõlemad suutma piisavalt kaua ka voodis võimekad olla. Tugevaks partneriks saamine nõuab aga veidi tööd.

LiveStrong annab nõu, kuidas parandada oma seksuaalset võimekust.

1. Eelmäng olgu tähtis osa armatsemisest. See pole vaid sissejuhatus – luba erutusel kasvada. Võta aega ja keskendu sellele, mis teile rõõmu pakub, leidke üles teineteise erogeensed ja mitteerogeensed tsoonid.

2. Hinga orgasmile lähenedes aeglasemalt. Nii saavad nii mehed kui naised kliimaksi saabumist kontrollida. Mida kaugemale sa orgasmi saamise lükkad, seda pikem on seksikogemus.

3. Pööra tähelepanu ka teistele kehaosadele. Ära unusta, et on teisigi kehaosi peale genitaalide. See suurendab su mõnu ja pikendab suguakti kestust.

4. Tee trenni. Kui sa suurendad oma füüsilist vastupidavust, jõuad sa ka voodis kauem aktiivne olla.

5. Tee Kegeli harjutusi. Vaagnapõhjalihaste treenimine parandab tuntavalt ka seksuaalset kogemust.

6. Ela tervislikumalt. Tervislik toitumine, mõõdukas liigutamine – kõik see mängib rolli ning mõjutab seda, kuidas sa suudad seksida.

Tagasi üles