Brand NO.8 esitleb sügisesel Tallinn Fashion Weekil kollektsiooni, mis kehastab minimalismi ja futurismi kombinatsiooni. Moemärgi looja Svetlana Puzorjova rõhutab naiselikkust ja keskendub siluettidele, mis toovad elegantselt esile figuuri loomulikud omadused.
Brand No. 8 näitab, kuidas minimalism toob naise loomuliku ilu esile
Kollektsiooni iga element on läbi mõeldud, et anda edasi naise sisemist jõudu ja harmooniat, tema iseloomu ja emotsioone. Peamiseks inspiratsiooniks mudelite loomisel on kaasaegse naise vastupidavus ja rafineeritus, tema võime olla ühtaegu nii tugev kui haavatav, enesekindel ja unistav.
Kollektsiooni paleti põhivärviks saanud burgundia toon on erilise tähendusega. See ei sümboliseeri mitte ainult kirge ja jõudu, vaid ka naistele omast sisemist rahulikkust ja enesekindlust. Selles paletis peegeldub naiseliku olemuse mitmekülgsus: selle helgest, emotsionaalsest küljest sügavama, varjatuma ja filosoofilisema pooleni. Burgundia värvist saab naiseliku energia, sisemise ilu ja enesekindluse sümbol.
Disainis kasutatud minimalism sai aluseks selgete ja kokkuvõtlike vormide loomisel. Moemaja kasutab seda kandja loomuliku ilu esile toomiseks, koormamata siluette üle mittevajalike detailidega. See võimaldab igal naisel tunda end mugavalt ja enesekindlalt igas olukorras, olgu selleks igapäevaelu või õhtune väljasõit. Vormide tõsidus rõhutab elegantsi. Minimalistlikud lahendused võimaldavad keskenduda rõivaste individuaalsusele.
Lisatud futuristlikud elemendid väljendavad soovi millegi uue, tundmatu järele. Need peegeldavad aegade vaimu, mil naine elab, kui ta ei karda oma kuvandiga katsetada, ühendades traditsioone kaasaegsete trendidega. Kasutusel on ebatavalised tekstuurid ja ootamatud materjalide kombinatsioonid, et tõsta esile uuenduslikku lähenemist rõivastele.
Kollektsioonile inspiratsiooni andis ka idee, et riided ei ole ainult asjad, mida me kanname, vaid üks viise end väljendada. Kollektsiooni on loodud naistele, kes püüdlevad harmoonia poole, soovivad välja näha ja tunda end mitte ainult ilusana, vaid ka sisemiselt tugevana. Moenädalal esitletud rõivad loovad tasakaalu välis- ja sisemaailma vahel, sümboliseerides keha ja hinge harmooniat.
Kollektsiooniga püüab Brand NO.8 näidata naist kui indiviidi, kes ei karda erineda, katsetada oma kuvandit, kaotamata sisemist harmooniat. Nii saab iga naine tunda end igas olukorras enesekindlalt ja elegantselt, paljastades just tema ainulaadsuse ja tugevuse.
Svetlana Puzorjova on varem rääkinud Postimehele, et loob moodi protsessi pärast. «See on minu elu ja minu armastus. Ilma selleta ma elada ei saa.»
Eesti oodatuim moesündmus Tallinn Fashion Week toob 22.–25. oktoobril Kultuurikatlas publiku ette Eesti disainerite kõige uuemad kodumaised kollektsioonid. Sõel on tihe, lavale pääsevad vaid parimad tegijad! Lisaks selgub, kes võidavad Eesti mainekaimad moeauhinnad Kuldnõela ja Hõbenõela. Otsusta, kes väärib publiku lemmiku tiitlit ja võida tõeliselt uhkeid auhindu! Hääletada saab siin.
Anna ise hääl ning jaga linki ka oma sõpradele – parim peab saama pärjatud!
Kõik moenädala kuumad uudised leiad erirubriigist Tallinn Fashion Week.
Sügisene Tallinn Fashion Week on Eesti suurim moesündmus. Viie päeva jooksul saab nautida parimate kodumaiste disainerite autorikollektsioonide esmaesitlusi.
Sügisene programm on sel korral tavapärasest erinev – Kuldnõela gala eel avatakse moenäitus ja on ka täiesti eraldi lisapäev. Moenäitusel «Odi et Amo» esitlevad oma loomingut Ketlin Bachmann ja Riina Põldroos. Programmi on lisandunud värskeid disainereid, kes pole varem moenädalal osalenud, aga ka neid, kes Eestis juba mõnda aega toimetanud, kuid pole ammu etendusi korraldanud.
Vanad ja uued lemmikud
Sügisel 2024 esitlevad oma loomingut palavalt armastatud Mammu Couture, Liina Stein, Vilve Unt, Brand NO.8 ning äsja New Yorgis oma loomingut näidanud Nora Isle. Uudisena toob Amanjeda by Katrin Kuldma moelavale tervikliku meestele loodud kollektsiooni esimest korda eraldiseisva etendusena.
Moenädalale paneb sädeleva punkti Aldo Järvsoo suurejooneline moevaatemäng, mis märgib geeniuse 30 aasta täitumist loomingulisel areenil. Aldo 26 aasta tagust Niguliste etendust mäletatakse siiani, uus ajalugu loov spektaakel toimub samuti Nigulistes ja sõltuvalt ruumi mõõtmetest väga piiratud publikule.
Kes jälgivad teraselt uute tulijate debüütetendusi, võiksid kalendrisse märkida Katta Grüner II, Hertta ja Mai Niemi etendused. Ja moepubliku südame võitnud Sibille Maask astub sel sügisel lavale täiesti omaette etendusega!
Kes otsib moodi, mida otsekohe selga panna, leiab väärt ideid Althea, Alpaka ja Siret Designi kollektsioonidest.
Kes jahib põnevust, hulljulgust ja eredaid elamusi, võiks kindlasti koha sisse võtta Toivo Freeman Pildi etendusel – tema julgus ja paljastused ajavad konservatiivsemal moepublikul harja punaseks. Teine kindel raputaja on Perit Muuga – mingid maitsepiirid teda ei huvita, metsik loovus pääseb lahti. Carol X Ott kuulub noore talendina alati kõige meeldejäävamate autorite sekka ning rabada plaanib see tulihing selgi korral.
Tipptegijate seast oskavad suurepäraselt etendust pakkuda õige mitmed, aga päris kindlasti ühendab draama, kontrastid, meisterlikkuse ja energia Kirill Safonov.
Meenuta erakordseid hetki 2024. aasta kevadiselt moenädalalt!
Kuldnõela nominendid on Oksana Tandit, Arina Baranovskaja (Iris Janvier), Tiina Talumees.
Hõbenõela nominendid on Karl Joonas Alamaa ja Lisette Sivard (Mania Grandiosa), Karl-Christoph Rebane, Johanna Paiste (Ärni Blum).
Kuldnõela ja Hõbenõela kollektsioonid jõuavad lavale 22. oktoobril toimuval Kuldnõela galal. Sügisest Tallinn Fashion Weeki esitleb Absolut, toetavad Freixenet, Lavazza, Fazer, Goldtime, Oribe, Salonshop, Aili Puss Education, Perwoll, Kalev Spa Hotell & Veekeskus. Kuldnõela ja Aldo Järvsoo etenduste meigid teeb Macta Beauty. Kuldnõela esitleb Kaubamaja, auhinnad panevad välja Goldtime, Kaubamaja ja Kalev Spa Hotell & Veekeskus.