Kas Kuldnõela peaks saama Oksana Tandit, Arina Baranovskaja (Iris Janvier) või Tiina Talumees? Ja Hõbenõela Karl Joonas Alamaa ja Lisette Sivard (Mania Grandiosa), Karl-Christoph Rebane või Johanna Paiste (Ärni Blum)? Postimehe lugeja andis oma hääle.
Hääletus lõppes 22. oktoobril kell 12 ja kõikide hääletajate vahel loosisime välja kolm Postimehe kolmekuulist Digipaketti ja kolm Salonplusi kinkekotti. Võitjad on Ron-Jonas Verlin, Simona Revjagin ja Martin Buschmann. Palju õnne! Postimees võtab võitjatega nende jäetud meiliaadressi kaudu ühendust.
Publiku lemmiku moelooja avaldame 22. oktoobril Tallinn Fashion Weekil Kuldnõela galal. Eesti moedisaini ihaldatuima auhinnaga Kuldnõel pärjatakse viimasel viiel aastal silma paistnud moelooja. Hõbenõelaga avaldatakse tunnustust viimase aasta jooksul tähelennu teinud disainerile.
Kõige rohkem hääli saanud moekunstnik võidab Huawei kella GT 5 ning Postimehe Digipaketi üheks aastaks.
Kuldnõela nominendid
Oksana Tandit
Žüriiliige Urmas Väljaots: «Oksana Tandit on omamoodi fenomen Eesti moeskeenel – tulnukana orbiidile lennanud 20 aastat tagasi, kui täiesti tundmatuna pani kinni 2004. aasta Supernoova moevõistluse. Oma energia, sära ja elujaatava hoiakuga on ta sellest ajast peale aktiivselt siinses moeelus figureerinud ja kinnistanud endale kindla koha. Tema moekeeles annab tooni filigraanne rätsepatöö. Pigem klassikaline ja minimalistlik, mille hulka puistatakse jõulisi ja isikupärasemaid detaile, leiab sealt puhtaid, elujaatavaid täistoone, ilmestamas muidu pigem musta-valge-halli stiilset gammat, sekka ruudumustreid ja tviidi. Naiselik ja jõuline.»
Arina Baranovskaja (Iris Janvier)
Žüriiliige Urmas Väljaots: «Iris Janvier vallutas Eesti moetaeva tänu tuntud daamidest koosnevale lojaalsele fännklubile, kes kinnistasid brändi laiemas teadvuses tänu vabariigi aastapäeva presidendi vastuvõttudele. Tipphetkedel kandsid moemaja loomingut kätlustseremoonial lausa kümned neiud ja prouad ning vallutasid rühma kaupa kõige paremini riietunute edetabeleid. Iris Janvier on kindel valik, kui otsitakse ajatult stiilset ja šikki naistemoodi, nagu bränd ise end defineerib, kuid unustamata kandja naiselikkust.»