/nginx/o/2012/01/03/900028t1h8e4b.jpg)
Hollandi teadlased leidsid varasemate uuringute süstemaatilisel analüüsil positiivse seose laste füüsilise aktiivsuse ja akadeemilise edukuse vahel, vahendab teadus.err.ee.
Hollandi teadlased leidsid varasemate uuringute süstemaatilisel analüüsil positiivse seose laste füüsilise aktiivsuse ja akadeemilise edukuse vahel, vahendab teadus.err.ee.
Kehaline aktiivsus ja õpitulemused võeti vaatluse alla, kuna eksperdid kartsid, et heade hinnete jahtimine paneb lapsed veetma rohkem aega klassiruumis ja vähem aega liikudes.
Metaanalüüsi autorite sõnul leidsid nad kindlaid tõendeid märkimisväärselt tugevast seosest füüsilise aktiivsuse ja akadeemilise edukuse vahel.
Ilmselt on füüsilise aktiivsuse positiivne mõju tunnetusprotsessidele tingitud suurenenud vere- ja hapnikuvoolust ajju. Tõusev noradrenaliini ja endorfiinide tase vähendab stressi ja parandab meeleolu, kasvufaktorid aitavad luua uusi närvirakke ja toetavad sünaptilist plastilisust.