Mõni aasta tagasi, ühel varasel hommikutunnil üles ärgates ei saanud ta enam sõba silmale, sest ümberringi olid luupainajad. Ta proovis neist jagu saada küll endale mulli ümber mõeldes, end nähtamatuks tehes, kaitsvat mantrat «Ma olen armastus» korrates. Ei midagi. Lõpuks ajas monstrumid minema paar ingleid, kelle Iiris sealsamas loonud oli... Ja siis ühtäkki tuli arusaamine, et see kõik on ju osa tema enda loodud maailmast. Ka need koletised, ning et nendega võitlemise asemel tuleks oma hirmudele hoopis otsa vaadata.
«See oma elu loomise tunde äratundmine oli supermõnus! Ma olin üheaegselt nagu osa nii iseendast, maailmast kui ka suurest universumist... Ma olin nagu täis ja samas täiesti tühi... Tulevik, minevik ja olevik – kõik olid ühes... See oli täiesti piiritu olek, kus ma tundsin, et kõik on võimalik, et mul endal on kontroll selle üle, kuidas ma mõtlen ja mis saama hakkab, ja et kõik läheb ülihästi. Ma usaldan nüüd universumit. Ma tean, et tahan jõuda mingisse punkti, aga kuidas... las see olla maagiline. Let the universe do that,» õhkab ta, silmad peas säramas.
On see tunne sul veel külas käinud? – «Jaa, siis kui ma laval olen.»
Püünele sattus tirts esimest korda siis, kui ta korralikult veel rääkidagi ei osanud. Ja kaifis täiega. Teeb seda senini. Lavahirmu, mis ta kunagi haavalehena värisema pani, ei tunne ta aga sest peale, kui huvikoolis Meero Muusik lavalist liikumist õpetanud Dave Bentonilt kuulis, et esinemise ajal on kõige tähtsam sõnum, mida sa edastama lähed. See, mis kõrgusel sa laulad, kas saad noodile pihta või kas sõnad on peas, jääb teisejärguliseks. «Pärast seda hakkasin ma lavalolemist tohutult nautima.» Võlusõnu artist kulissides ei pobise ja talismani pihus ei pigista, aga oma rituaal on tal küll.