Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Victoria Beckham: sel päeval otsustasin, et enam ei kõiguta mind miski

Copy
Moelooja, lauljanna ja ettevõtja Victoria Beckham oma abikaasa David Beckhamiga.
Moelooja, lauljanna ja ettevõtja Victoria Beckham oma abikaasa David Beckhamiga. Foto: Maja Smiejkowska / Reuters / Scanpix

Victoria Beckham on jõudnud oma elus uude etappi ning vaatab kuulsusele ja edule nüüd otsa palju rahulikumalt. Pärast aastakümneid avalikkuse tähelepanu keskmes olemist on ta hakanud oma avalikust kuvandist aina vähem hoolima, eriti nüüd, kui tal on seljataga viiekümnes sünnipäev.

Harper's Bazaarile antud intervjuus jagab ta, et ei püüa enam niivõrd meedia tähelepanu, mis peegeldab muutust tema enesehinnangus ja eluvaates.

Tema moebränd, mille ülesehitamine on võtnud 17 aastat, on lõpuks hakanud kasumit tootma – suur saavutus, mille üle Victoria tunneb suurt uhkust. «See on tohutu saavutus,» ütleb ta. «Ettevõte on selle aja jooksul palju läbi elanud – kõik tõusud, mõõnad ja ümberkorraldused.»

Victoria Beckham Pariisis, september 2024.
Victoria Beckham Pariisis, september 2024. Foto: CYRIL PECQUENARD / SIPA/CYRIL PECQUENARD / SIPA / Scnapix

Tal on töös ka Netflixi dokumentaalfilm, mis tõotab olla sama edukas kui «Beckham», hitt-sari tema abikaasast David Beckhamist.

Victoria, kellel on Suurbritannia vutiässaga neli last – Brooklyn (25), Romeo (22), Cruz (19) ja Harper (13) – on avalikkuse ees olnud pea 30 aastat. Kui varem hoolis naine väga sellest, mida keegi temast arvab ja kuidas ta peaks käituma, siis nüüd on asjad muutunud. 17. aprillil, oma 50. sünnipäeva hommikul, ärkas ta üles otsusega: «Nüüd teen ma sellega lõpparve ja mind ei huvita enam, mida teised arvavad!»

Rääkides oma terve pere eest, lausus Victoria: «Oleme õppinud olema üsna diskreetsed, mis on just see, kuidas me soovime oma elu praegu elada.»

«Kunagi oli kindlasti lõbus minna välja ja joosta paparatsode eest ära – ja ma riietusin alati selle teadmise järgi, et mind jäädvustatakse. Ma ei taha seda enam.»

«Olen sellega liiga kaua tegelenud... tänapäeval on lihtsalt liiga palju toimumas; liiga kiire; liiga palju lapsi, kelle pärast muretseda. Ma ärkasin 50-aastaselt ja ma ei hooli enam.»

Intervjuus Harper’s Bazaariga räägib ta uhkusega ka oma Victoria Beckhami moemärgist, mis saavutas 2022. aastal lõpuks kasumi. «See on suur saavutus. Ettevõte on viimase 17 aasta jooksul palju läbi elanud – tõusud, mõõnad, ümberkorraldused. Nii et lõpuks saan öelda, et oleme kasumlikud! Olen nii uhke selle üle, kuna see pole kerge tööstusharu.»

Victoria sõnul mängis just parfüümi loomine olulist rolli tema äri kasumlikkuse saavutamisel. «Usun, et parfüümi loomine oli see, mis aitas meil brändist justkui moemajaks muutuda,» selgitas ta. «Parfüüm oli nagu meie visiitkaart, mis tutvustas meie väärtusi ja stiili laiemale publikule.»

Victoria rõhutas, et parfüüm ei olnud lihtsalt toode, vaid see tähistas ka tema isiklikku arengut ja brändi identiteeti. «See oli meie tee alustada suuremat jutustust, mille eesmärk oli mitte ainult müüa, vaid ka luua midagi, mis inimesi tõeliselt kõnetab,» ütles ta.

Netflix kuulutas augustis välja, et on alustanud Victoria ja tema äri dokumentaalsarja tootmist. Võrreldes Beckhami sarjaga ütleb Victoria: «See ei saa olema niivõrd isiklikule elule vaatav. Ma mõistan, et olen natuke nagu rändtsirkus, kuid see dokumentaal saab olema väga moele keskendunud.»

Allikad: Harper's Bazaar, Manchester Evening News, Geo.tv, The News International

Tagasi üles