K, 7.12.2022
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

17 viisi, kuidas muuta oma hommikud õnnelikumaks

Hanna Kangro
, Sõbranna.ee reporter
17 viisi, kuidas muuta oma hommikud õnnelikumaks
Facebook Messenger Twitter Whatsapp
Comments
Foto: Camera Press / Vida Press

Kui sa ei ole just hommikuinimene, siis võib varavalges üles saamine tähendada suurt stressi. Kuidas aga teha nii, et olla hommikul reibas ja värske? Siin on mõned hommikurutiini murdmise nõuanded unimütsidele.

  1. Laula või tantsi. Jah, ilma naljata see võib aidata, kirjutab Live Strong. Samal ajal kui juukseid föönitad või kohvi keedad, ümise mõnd viisijuppi või tantsi. See tekitab hea tuju!
  2. Ära vaata esimese asjana oma nutitelefoni. Las Facebook ja meilid ootavad. Ringuta, venita ja joo rahus kovi või teed, enne kui igapäevatoimetustega alustad.
  3. Seksi hommikul. Teaduslikult on tõestatud, et hommikuseks teeb inimesi õnnelikumaks ja tervemaks.
  4. Tee lühike trenn. Näiteks kasvõi 7-10 minutit liigutamist, annab sinu päevale mõnusa alguse.
  5. Hüppa külma duši alla. See äratab ellu su keha ja vaimu ning paneb mõtted tööle.
  6. Jäta kardinad lahti. Hommikuvalgus aitab loomulikule ärkamisele kaasa.
  7. Kui päike paistab, ava aknad ja lase päikesel end soojendada. See annab energiat ja positiivsust terveks päevaks.
  8. Loe endale ette mõni tarkusetera. Näiteks: «Iga päev on kingitus!»
  9. Joo kuuma sidrunivett. See annab sulle C-vitamiini laengu kogu päevaks.
  10. Joo ingveri-sidruni-mee napsi. Võta lonks kanget ingveri-sidruni-mee toonikut. See on üks korralik vitamiinilaks.
  11. Mõtle juba hommikul mõnele toredale asjale, mida päeval teed. Näiteks, kas lähed sõpradega lõunale või õhtul massaaži.
  12. Proovi kirjutada. Ja ükskõik, mida pähe tuleb. See vabastab sind üleliigsest pingest.
  13. Mediteeri. Kasvõi mõni minut mediteerimist aitab sul päeva paremini sisse elada.
  14. Investeeri taimeriga kohvimasinasse. Mõtle kui mõnus, kui sind äratab hommikul mõnus kohvilõhn.
  15. Süüta lõhnaküünal. Sinu lemmiklõhnaga küünal loob mõnusa meeleolu.
  16. Valmista hommikusöök eelmisel õhtul. Siin saad selle ainult külmkapist välja võtta ja sa ei pea muuga tegelema.
  17. Pane oma riided eelmisel õhtul valmis. Siis sa ei pea riskima võimalusega, et sa ei tea hommikul kiirustades, mida selga panna.
Märksõnad
Tagasi üles