Kas sinu karjäär tapab seksi?

Ingrid Dreyersdorff
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Franck Camhi / PantherMedia / Scanpix

Tavaliselt inimesed proovivad töö- ja eraelu lahus hoida. Probleem on selles, et seda on lihtsam öelda, kui päriselt teha. 

Seksieksperdid Women’s Health Magazine’ist selgitavad kaks peamist probleemi ja lahendust, kuidas seks ja töö lahus hoida.

Esimene probleem: edutamine

See, et sind tööl edutati ei ole muidugi probleem, aga see võib tähendada, et sul on nüüd rohkem ülesandeid ja vähem aega. Nüüd on aeg visata pilk peale oma prioriteetide nimekirjale. Kui sul on väga palju asju käsil, siis seks võib langeda kogemata tähtsuselt viimaste asjade hulka.

Mida teha?

Enne kui sa isegi hakkad seksi peale mõtlema, siis proovi esialgu lihtsalt lõõgastuda. Loe raamatut, mine vanni ja lase ennast hellitada. Küsi oma mehe käest, kas ta saaks sind natuke rohkem kodutöödes ja lastega aidata. See annab sulle võimaluse lõdvestuda ja seada valmis koht, kus oleks üldse seksuaalse energia tekkimine võimalik. Loomulikult on see magamistuba. Ära too sinna tööd, elektroonikat ja sõprade pilte. See on koht teile kahe, küünaldele ja romantilisele muusikale.

Teine probleem: töökaotus

Meeste enesekindlus ja voodielu käivad käsikäes. Kui tal läheb tööl hästi, siis ta on ka magamistoas osavam. Kui mehel on palju stressi, siis ta kortisooli tase on kõrge, mis tõttu on tal raske erektsioonini jõuda.

Mida teha?

Naudingu alus on lõõgastumine. Leia mingi viis, kuidas stressi leevendada ja meest pingetest vabastada. Minge jooksma, tantsima või joogasse – ükskõik, mis talle parasjagu meeldiks. Magamistoas anna talle samuti võimalus lihtsalt lõõgastuda. Teadlased on leidnud, et massaaž või pikk kallistus (20 sekundit) aitavad vabastada oksütotsiini ehk armu- ja õnnehormooni, mis annavad talle energiat. 

Tagasi üles