Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Tuntud USA kosmeetikabrändi uus esindusmodell on mees

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Katy Perry ja James Charles
Katy Perry ja James Charles Foto: Instagram/ Scanpix

James Charles on esimene mees, kes valiti Covergirli esindusnäoks. Teiste seas on olnud Covergirli esindusmodelliks näiteks Katy Perry. Lauljanna teatas oma Instagrami lehel, et James Charles on 17-aastane blogija, kellest saab esimene «Coverboy».

Charles ilmub Covergirli So Lash ripsmetušši reklaamis koos Katy Perry, Rihanna ja Taylor Swiftiga, vahendab Independent. «Kõik meie Covergirlid on eeskujuks paljudele ja nad ei karda ennast väljendada, enda uskumuste eest seista ning ilu olemust uuesti defineerida,» selgitas bränd oma valikut.

Charles on blogija ja tal on ka oma Youtube’i kanal, mis on kogunud juba peaaegu 75 000 fänni. Lisaks järgib poissi Instagrammis peaaegu pool miljonit inimest.

Charles tunnistas aasta alguses Marie Claire’i ajakirjale, et ta on meigikunstnik, kellele meeldib liigutada stereotüüpide piire. Ta vanematel oli alguses väga raske aru saada poisi armastusest meigikunsti vastu. Charlesi vanemad arvasid, et poiss tahab olla naine, aga poiss on tegelikult oma mehelikkuses väga kindel. Meikimine on tema jaoks kunst ja võimalus ennast väljendada. «Ma tunnen ennast enesekindlalt ilma meigita ja täiesti loomuliku näoga ka,» selgitas Charles.

Covergirl ei ole tegelikult esimene kosmeetikabränd maailmas, kes on kasutanud oma reklaamkampaaniates meesmodelle. Näiteks 1996.aastal osales Maci reklaamikampaanias transvestiit RuPaul, kelle eesmärgiks oli tõmmata tähelepanu ja koguda raha AIDSi vastaseks võitluseks.

Tagasi üles