Oma rida on disainer ajanud algusest peale. Kaheksa aasta eest valitsesid veel üles pušitud büstid, kuid Kriss Soonik Loungerie pakkus toestuseta kerget pesu, millest õhkus iseteadlikku seksapiili, mängulist nutikust ning modernset lihtsust. Naised olid vaimustuses. Nüüd on sama suuna võtnud kogu moemaailm. «Olin noor ja uljas, meri põlvini – ma ei mõelnud üldse kehakuvandile, tegin lihtsalt seda, mis oli fun! Praegu olen väga õnnelik, et käivitasin oma märgi õigel suunal ja õige sõnumiga,» räägb Kriss.
Moekunstniku eelis on terav taju mõistmaks, kuhu maailm teel on. Kriss usub, et muutuvate hoiakute taktis saavad naised aina tugevamaks, hõivavad võtmepositsioone ka filmitööstuses ja meedias, ning kuvand, kuidas neid kujutatakse, läheneb üha enam n-ö pärisnaisele. Mitte mingile meeste jaoks välja mõeldud nukule, kellega keegi ilma tohutu pingutuseta ei sarnane.
«Ega meestele ka enam sellised naised ei meeldi! Pole vaja nii tohutult vaeva näha, naturaalne ilu on ka väga tore. Vahel võid end kontrasti mõttes ju üles lüüa, aga kellel on tänapäeval aega pool päeva peegli ees seista,» ütleb moelooja, kelle sõnul ei osta mehed pesu eesmärgiga naisest nukukest teha, vaid valivad väga maitsekaid asju, mis tõstavad naise enesekindlust. «Tihti me alahindame mehi! Mehed ei taha oma naist objekti rolli suruda, pigem teevad naised ise endale palju rohkem liiga. Kogu aeg pabistame, et kuidas ikka rohkem meeldiks oma mehele… Võiks alustada hoopis sellest, kuidas sa iseendale rohkem meeldid! Kui naine on enesekindel, siis päris kindlasti ka mees aktsepteerib teda sellisena, nagu ta on.»