Polnud kerge igal hommikul kell seitse tööl olla. Varsti saadeti noor neiu Babelsbergi filmistuudiosse, kus tal tuli sorteerida filmijuppe ja tassida plekktoose. Sealt avastaski ta teravapilguline castingudirektor ja ta kutsuti režissööri juurde, kus ta teadlikuna oma hüpnotiseerivast ilust kõhklematult tunnistas, et ei tea näitlemisest midagi. Paari päeva pärast leidis ta end laevalt, mis viis ta Tenerifele filmi «Viimased neli Santa Cruzist» võtetele.
Saksa sõdurite pin-up girl
Ta ütleb: «Mida ma oskasin – ei midagi. Õppisin alles siis, kui mu nimi juba suurte tähtedega säras üle kinotaeva. Tuupisin. Läksin teatrisse. Ja siis sain osa «Rändavas rahvas». Te ei oska kujutledagi, kui palju selle režissööri juures sain õppida.»
Sellest peale tõusis Irene komeedina saksa filmitaevasse ja teda hakati hüüdma Die Meyendorff´iks. Tema edu oli osaliselt tingitud blondidest juustest, sinistest silmadest ja klassikalisest ilust. «Mind peeti ideaalse saksa naise kehastuseks – ilus, lahke, loll ja ustav.» Siiski, kui ta võttis vastu osa Laurence Hausemani näidendis «Victoria Regina», mis etendus Berliinis 1938-1940, tõestas ta end ka täiusliku näitlejana. Tema parim osa oli 1944. aastal Veit Harlani filmis «Suur ohverdus» ülla Hamburgi patriitsi tütre Octaviana.
Olles kaotanud oma pärandi bolševikele, kaotas ta nüüd oma parimad aastad ja karjääri natsidele, kes rakendasid filmitööstuse oma propaganda teenistusse. Tema pere tagapõhi ja boheemlaslik kasvatus olid vastuolus saksa natsionaalsotsialismi ideoloogiaga. Uxküllide klann oli lähedastes suhetes von Stauffenbergidega, kes aitasid korraldada 20. juuli atentaati, et mõrvata Hitler. Paljud tema sõpradest olid juudi soost kunstnikud. Ta ei olnud vähimalgi määral meelitatud propagandaministri Joseph Goebbelsi tähelepanuavaldustest. Nukker Goebbels kirjutas oma päevikusse: «Kahjuks preili von Meyendorff tundub üsna külm.» Goebbelsi kurikuulus hüüdnimi Bock von Babelsberg (Babelsbergi jäär) oli Irene pandud.