Seda püüdlust on eriti näha suurte asjade soetamisel – auto, erinevad kodumasinad, lapsevankrid, elukoht... Minu jaoks on näiteks oluline, et mu arvuti suudaks minuga sammu pidada, et mu autol oleks mõned teatud omadused ja et mu jalanõud oleks kvaliteetsed. Viimasel on äärmiselt proosaline põhjus – kuna ma olen patoloogiline jääjalg, on mul kehvade jalanõudega lihtsalt väga külm ja ebamugav.
Mõne asjaga on minu jaoks sobivaima leidmine lihtne – ma tean täpselt, mida tahan ja milliseid omadusi otsida. Nii on see ilmselgelt asjadega, millega mul on juba piisavalt kogemusi – eeskätt autod ja arvutid, nüüdseks hakkab ka lapsevankritega teatav teadmistepagas kogunema. Teiste asjadega on tihtilugu on küll see häda, et asja omadusi ei oska enne hinnata, kui on olnud võimalus seda mõnda aega kasutada, ja mõne asjaga on viimast väga raske korraldada.
Seega olen nii mõnegi asja puhul pidanud lähtuma vanast heast «lähme kindla peale välja ja võtame kõige kallima»-metoodikast. Selle metoodika alaliik on kindla firmamärgi tagaajamine: «Vahet pole, mis auto, peaasi, et BMW», või noh, näiteks Emmaljunga. Kas see on end alati õigustanud, ma ei julge päris sajaprotsendilise kindlusega väita, aga on mõned nimed, mille valikul on tõenäosus mööda panna palju väiksem. Muidugi, ka täiesti suvaline tootja võib teha väga hea ja odava asja, aga kellel on aega ja raha seda üles otsida...?