Kuid ometi suutis ema suunata Milizat jätkama õpinguid muusika vallas. Kiievi ooperis tutvus neiu ooperimaailma parimate teostega. Tal oli absoluutne kuulmine ja juba pärast esmakuulamist laulis ta järele teatris kuuldud raskeimadki lood. 16-aastaselt sai Milizast Ukrainas tuntud ansambli Dumka liige ja ta käis sellega mööda maad esinemas.
1927. aastal, kui koor esines Leningradis, jõudis Korjus üle piiri Eestisse, kus ta kohtus oma isaga ja jäigi tema juurde elama. Eestis jätkas Miliza oma muusikaõpinguid Peterburi ja Itaalia muusikaharidusega Varvara Malama erastuudios. 1929. aastal abiellus Miliza füüsik Kuno Foelschiga, kellega tal sündis kolm last: Melissa, Richard ja Ernest.
Septembris 1932, pärast kontserti Estonias, soovis Miliza proovida jõudu Estonia ooperitrupis, kuid talle pakuti kohta vaid kooris. Põhjuseks toodi tema kehv eesti keel ja tuntav vene aktsent. See Milizat muidugi ei rahuldanud ja ta pühkis Eestimaa tolmu igaveseks oma jalgelt. Hiljem on ta lasknud end päritolult tituleerida nii poolakaks kui sakslaseks, aga mitte kunagi eestlaseks. Oma sugulastele saadetud kirjas tunnistas ta otse:
«Kui Eesti ei vajanud mind, siis mina ei vaja Eestit.»
Tema isa Artur Korjus on öelnud ühes usutluses: «Missugusesse rahvusesse Miliza peab end kuuluvaks, see on tema isiklik asi. Kuid Korjuste mehed on alati olnud eestlased.»
1933. aastal sai Miliza töökoha Berliini Riigiooperis. Tema edukad esinemised ka väljaspool Saksamaad tõid talle hüüdnime Berliini ööbik. Ta tõusis maailma koloratuursopranite eliiti oma hääle liikuvuse ja virtuooslikkuse, selle kristallselge ja ilusa kõla ning uskumatult suure ulatuse tõttu. Tema erilisus lauljana seisnes säravas staccato-tehnikas ja pikalt välja peetud käikudes kõrgregistris. Ooperirollid said hüppeks maailmaareenile.