:format(webp)/nginx/o/2016/01/05/4852935t1hd207.jpg)
Ma olen elus vaid ühe korra joonud Jack Danielsi viskit. See on Ameerikast ja kahetsusväärselt päris hea maitsega, kuigi korralikke viskijoojaid, kes ma kahtlemata pole, peaks see avaldus solvama, sest mitte keegi ei joo ju mingisugust burbooni.
Ma olen elus vaid ühe korra joonud Jack Danielsi viskit. See on Ameerikast ja kahetsusväärselt päris hea maitsega, kuigi korralikke viskijoojaid, kes ma kahtlemata pole, peaks see avaldus solvama, sest mitte keegi ei joo ju mingisugust burbooni.
Mina jõin. Ja päris pikantsetel asjaoludel. Nimelt avasin ma kohe lõppeva teatrihooaja enda jaoks möödunud aasta augustis Draamateatri lavastusega «Kass tulisel plekk-katusel», kus peategelane rüüpab kogu aeg pudelist viskit. Muidugi on ta üsna alkohoolik ja ei tule oma eluga eriti toime, aga see tekitas vastu ootusi vastupandamatu isu ka lonksukese rüübata. Seega on neil, kes hoiatavad, et alkoholireklaam mõjub, vägagi õigus. Mul polnud mitte mingisugust kavatsust lähima 50 aasta jooksul tilgakestki viskit juua, aga leidsin ennast pärast teatrielamust ja vahetult enne kaupluse sulgemist sealt välja astumas just nimelt mainitud pudeliga.