Vahel on üks naine peal, vahel teine ning sappi loobivad nii kaotajad kui võitjad. Ma ju tegelikult mõistan, miks mu tädi sõimas litsiks seda naist, kes tema perekonna lõhkus, aga ma ei mõsta üldisemalt, miks naised üksteist sõimavad. Mõrdadeks, litsideks, koledateks, lollideks, upsakateks, pesulaudadeks, kullakaevajateks, paksudeks, krõhvadeks?
Miks on mul see üks kolleeg, kes räägib töölõunal teistele, et tema suudaks mu ametikohaga palju paremini toime tulla? Miks ütlesin mina tema kohta, et kui tal oleks munad ise karjääri teha, ei peaks ta teiste töökohti varastama? Miks valetab üks meie sekretäridest, et teine on lapsehoolduspuhkusel jooma hakanud, ja teine, et esimene on üldse sigimatu, kuigi ta korrapäraselt ülemusega magab? Miks lasid nad mul lapsena öelda, et mu onu uus naine on mõrd? Ja püha jumal, mida ometi mehed meist arvavad, kui me kõik sellised ussid oleme?
Turunduses on selline termin nagu category managment, mis tähendab, et promotakse ja müüakse korraga kõiki sama kategooria tooteid. Kui mina toodan ökoseepe või elektrimaastureid, siis minu äri huvides ei ole mitte teisi sama kategooria brände maha teha, vaid just enda oma kõrval kiita. Eesmärk on panna inimesi ostma ökoseepe, investeerima rohelisse luksusesse, ning siis järgmise sammuna tõestan ma enda isikliku toote headust. McDonaldsi huvides on, et lapsed sööksid rohkem igasugust kiir-, mitte ühepajatoitu, ning kõigi naiste huvides on, et kõigil naistel läheks hästi.