Sellele vaatamata tõusevad kõigi kolme olukorra puhul esile samad tunnusjooned, mis on ülemusele ohumärgiks, et töötaja ei panusta temale pandud ootustega kooskõlas. The Muse loetleb seitse harjumust, mis peaks tähelepanu äratama nii juhtides kui töömesilastes, kes ei taha endast halba muljet jätta.
1. Virisemine. Seejuures pole vahet, miks või kellele töötaja ühtelugu kurdab, sest vingumine on sageli märk sellest, et ta ei ole valmis pingutama, et midagi muuta. Virisemine on puhas ajaraisk. Alati on lihtsam hädaldada, kui midagi oma probleemi suhtes ette võtta.
2. Vabanduste otsimine. Nii nagu virisemine ei aita ka vabanduste otsimine produktiivsusele kuidagi kaasa. Üks asi on see, kui töökohustus jääb täitmata, sest ette tuleb midagi olulisemat, aga kui põhjenduseks on ainult hale vabandus, siis on kahtlemata probleem töötajas. Igale probleemile ei saa vabandusi otsida.
3. Kohustuste edasilükkamine. On inimesi, kel on kombeks tööasju pidevalt edasi lükata ja probleeme pisendada, justkui poleks pakiline kohustus mingi eriline asi. Väikestes doosides on stressivaba suhtumine küll hea, kuid pidev viivitamine ei käi selle alla.
4. Iga asjaga ülemuse juurde jooksmine. See võib juhtuda kahel põhjusel. Esiteks võib töötaja loota, et ülemus teeb töö ise ära või delegeerib selle kellelegi teisele, või on ta ebakindel ega usu, et saab ise hakkama. Mõlemal juhul on tegu ebaproduktiivse töötajaga. Produktiivne töötaja asub probleemi kallale, läheneb sellele loominguliselt ja näeb palju vaeva, et asjaga hakkama saada. Iga pisiasjaga juhi juurde jooksmine ei aita sellele kaasa.