Pabernukkude joonistamisest päris kollektsioonini disainimiseni
Kuid isegi pärast Kalamaja Printsessi idee sündimist ei läinud veel kõik sugugi libedalt. Karin võttis veel aastakese hoogu, kaheldes, kas on ikka sobilik täiesti uuel alal kätt proovida. Ta polnud kunagi isegi mitte õmmelnud, rääkimata lõigete tegemisest. Varasem kogemus disainimisega piirdus vaid lapsena pabernukkudele riiete joonistamisega. «Mul oli selline tunne, et kui ma ikkagi ei ole õppinud seda, et kuidas ma siis tohin seda teha? Ma ei ole ju moekunstnik, mis mõttes ma hakkan riideid tegema?» kirjeldab Karin hinge närinud kahtluseid.
Kuid niipea kui näitlejanna julguse kokku võttis, alustas ta kohe päris kollektsiooniga. Ei mingit enda või tuttavate laste peal harjutamist, vaid kohe palgaline õmblejanna ning esimene avalik kollektsioon. Ja sellest alates nii igal aastal juba kolm kollektsiooni. Seda kõike kahekesi – ikka nii, et Karin joonistab ja õmblejanna õmbleb. Kogenematust kompenseeris ta professionaalide nõuga. Näiteks käis Karin esialgu valmisriideid näitamas oma teejuhi ja mentori Reet Ausi juures. Nii ongi ajaga selgeks saanud nii esialgu tundmatud õmblusterminid kui ka oskus ise kvaliteedikontrolli teha. Küll aga mitte õmblemine, selle jätab Karin siiski veel professionaalidele, sest kvaliteeti peab ta kõige tähtsamaks.
Kuldne kesktee mugavuse ja ilu vahel iseteadliku printsessi jaoks
Stiililt on Kalamaja Printsessi riided puhtad, isegi minimalistlikkusele kalduvad, kuid samas veidi boheemlaslikud. Karin peab riideid disainides silmas seda, kuidas nii ta tütar kui ta tütre sõbrannad pööravad sellele, mis neil seljas on palju tähelepanu. «Kulda ja hõbedat ei ole kunagi liiga palju, aga samal ajal peab saama selle kleidiga mängida jalgpalli, sõita rulaga ja ronida üle aia,» kirjeldab ta oma lõigete tagamaid.