Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Ameeriklanna kavatseb aasta aega vaid Starbucksi tooteid tarbida

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy
Artikli foto
Foto: Reuters

Eelnevalt on üks ameeriklanna väitnud, et kaotas Starbucksi tooteid süües ligi 40 kilo. Seejärel teatas üks ameerika mees, et kavatseb külastada kõiki Manhattani Starbucksi kohvikuid, mida on kokku 201.

Nüüd on avalikkuse ette jõudnud naine nimega Beautiful Existence, kes kavatseb sel aastal vaid Starbucksi tooteid tarbida, kirjutab Huff Post.

Lisaks joob naine Tazo Tea ja Evolution Freshi jooke, sest mõlemad kuuluvad Starbucksi ketti.

Naine on selgituseks öelnud, et kui McDonald's ja Subway on pigem mehised ketid, siis tema eesmärgiks on välja selgitada, kuidas just pigem naistele suunatud kett mõjutab iga päev õrnema soo vöökohta.

Teiseks kirjutas Beautiful oma blogis, et talle meeldib see, et ta on inimene ning tal on võimalus küsida küsimust «miks?». «MIKS ma seda teen? Või MIKS ma kavatsen ka tulevikus erinevaid väljakutseid vastu võtta? Sest ma ARMASTAN seda, et olen inimene ja saan küsida küsimust MIKS?» kirjutas ta.

Tagasi üles