Thea Pilvet-Martinson on Althea kaubamärgi all tooteid loonud juba seitseteist aastat. Kogenud moekunstnikuna on tal tekkinud eriline side oma loomingu tarbijatega, kelle soove ta püüab täita.
Moekunstnik Thea Pilvet-Martinson: suurim tunnustus on tänulik tarbija
Moekunstnik Thea Pilvet-Martinson peab kõige olulisemaks seda, et tema looming oleks värske, mugav, positiivne, näitaks kandja suhtes välja lugupidamist ning oleks hooliv. «Oluline on luua moodi, mida inimesed märkavad ja ihaldavad osta,» tõi ta välja. «Suurim tunnustus on tänulik tarbija. Suurim rõõm on näha inimesi kandmas Althea disainitud riideid.»
Kandjale seega Thea oma loometöös piiranguid ei sea ning valmistab rõivaid, mis oleksid mugavad ning sobiksid kõigile naistele. «Oleme omalt poolt kõik oskused, head ideed, parimad kangad ning head soovid suunanud tootesse,» märkis ta. «Unikaalsete, elitaarsete otsingute kaudu jõuame aga tihtipeale uute tulemusteni ja see osa loomingulisest eneseväljendamisest ei puudu igapäevatööst! Mulle meeldib segada veidi maitseid ja leida selle kaudu uusi tulemusi.»
Uued ideed leiavad tee Theani õnnestunud toodetest ja uutest katsetustest. Kuna Eesti on nii väike, siis peab ta oluliseks, et ei kordaks palju üht moeeset. See nõuab aga pidevat tööd ja valmisolekut uute ideedega katsetamiseks.
Eesti naistel soovitab ta riietumisel lähtuda eelkõige enda sisetundest. «Julgemalt võiks kasutada värve ja mustreid, mida üha enam mood pakub,» lisas ta. «Sellel sügisel domineerivad soojad ja sügavad toonid, mõnusad ja pehmed materjalid ning vastuolulised vormid - kehassetöödeldud kostüümid ja avarad pehme vormiga üleriided,» tõi moekunstnik näiteks.