Pesubrändi Victoria’s Secret evolutsioon 35 aasta jooksul

Naine
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Brändi inglid (vasakult): Lindsay Ellingson, Adriana Lima, Doutzen Kroes.
Brändi inglid (vasakult): Lindsay Ellingson, Adriana Lima, Doutzen Kroes. Foto: Scanpix Sweden / Scanpix

Luksuslik bränd Victoria’s Secret tähistab sel aastal oma 35. sünnipäeva. Kuidas see bränd alguse sai ja millised olulised arengud on selle aja jooksul aset leidnud?

Tuntud pesu- ja rõivabränd Victoria’s Secret loodi 1977. aastal Roy Raymondi poolt. Raymondi sõnul oli tal häbi osta oma naisele pesu kaubanduskeskusest, vahendab BuzzFeed.

Poodide eesmärgiks oli luua mugav keskkond meestele, kes oma naistele pesu soovisid osta.

1979. aastal müüs bränd lisaks aluspesule ka seksikaid karvaseid susse.

1982. aastal, kõigest viis aastat pärast firma asutamist, müüs Raymond selle 4 miljoni dollari eest maha Leslie Wexnerile.

80ndate keskpaigas hakkasid brändi kataloogides ja reklaamides pesu demonstreerima lisaks naistele ka mehed. Kuid 1991. aastaks olid mehed piltidelt kadunud ja juveelidega kaunistatud stringid hakkasid maailma vallutama.

90ndate alguses kujutati modelle omaette lõõgastumas või rannamajades aega veetmas koos modellidest sõbrannadega.

1998. aastal hakkas bränd kasutama pesu näitamiseks «ingleid». Praegu on Victoria's Secreti ingliteks modellid, kes brändi esindavad. 90ndate lõpus hakkas bränd tüürima ka selles suunas, et pesu oleks rohkelt ja luksuslikult kaunistatud.

2012. aastal on võimalik osta Victoria’s Secreti rinnahoidjaid, mis on ehitud värviliste lilledega. Samuti on tootevalikus rinnahoidjad, mis suurendavad rindu kahe korvisuuruse võrra.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles