/nginx/o/2012/08/24/1284178t1hc089.jpg)
Kui varem tuli naisteajakirjade esikaanemodelle tegelikust saledamaks töödelda, siis nüüd vallutab glamuurimeediat uus trend – esikaanekaunitare retušeeritakse üha sagedamini hoopis kurvikamaks.
Kui varem tuli naisteajakirjade esikaanemodelle tegelikust saledamaks töödelda, siis nüüd vallutab glamuurimeediat uus trend – esikaanekaunitare retušeeritakse üha sagedamini hoopis kurvikamaks.
Uus suundumus vallutab nii moeajakirju kui reklaamplakateid, kuigi sellest valjusti ei räägita, vahendab Õhtuleht. Näiteks on toodud värske Vogue’i esikaas, kus Lady Gaga büst ja puusad näivad tunduvalt kogukamad kui ajakirja sees olevas fotoseerias.
Kuulsuste stilisti Phillip Blochi sõnul on uue trendi taga kurvikad superstaarid, nagu Jennifer Lopez, Beyonce, Christina Hendricks ja Kim Kardashian, kes mõjutavad avalikkuse suhtumist tugevamini kui tippmodellid. Seejuures ei suurendata hiilgavate müüginumbrite jahil mitte ainult taguotsa ja rindu, vaid nii Cosmopolitani kui ka Briti Vogue’i toimetajate kinnitusel eelistavad kliendid ka ümaramat nägu ja prinke käsivarsi.