Hiljuti avaldas Kanada turundusekspert John Molson oma teadustöö uuringu tulemused, millest selgus, et menstruaaltsükkel mõjutab naiste käitumist sisseostude tegemisel.
Uuring: menstruaaltsükkel mõjutab naistel sisseostude tegemist
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eelkõige uuriti naiste ostu-ja tarbimiskäitumist, vahendab Shortnews.de.
Uuringusse kaasati 59 naissoost õpilast, kelle käitumist jälgiti 35 päeva.
Iga päev anti igale osalejale ligi 25 eurot ning nad pidid hoolikalt arvet pidama ning oma tarbimiskäitumist kontrollima. Kõik kulutused dokumenteeriti.
Selgus, et menstruatsiooni ajal suurenes naistel soov rohkem kulutada - seda eriti kosmeetikat ja rõivaid soetades.