Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Uuring: tehnoloogia muudab naised hullumeelseteks ostlejateks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy
Artikli foto
Foto: SCANPIX

Kaasaegne tehnoloogia on Briti naisi muutmas ekstreemseteks ostlejateks, paljud on tunnistanud ostmist jõusaalis, töökoosolekute ajal ja isegi pulmades.

Uus uuring paljastas, et tänu suurenevale nutitelefonide ja tahvelarvutite arvule, on naistel raske vastu panna ahvatlusele pidevalt osta ja nad kasutavad sotsiaalmeediat, et sõpradelt nõu küsida, mida osta, vahendab Daily Mail.

Interneti ostukeskkond Very.co.uk küsitles tuhandet naist: 37 protsenti tunnistas, et on ostnud voodist ja teine 37 protsenti naistest tunnistas, et on ostnud internetist töö ajal.

33 protsenti naistest on külastanud interneti ostukeskkonda ühistranspordis olles, 3 protsenti ütles, et on salaja internetist ostnud sõbra pulmas olles ja 18 protsenti lausus, et on ostnud tualetis olemise ajal.

Uuringu läbiviija Rebecca Elderfield ütles, et tänu tehnoloogia arengule pole enam ostlemisel piire ja naistel on moetooted kogu aeg käe ulatuses.

«Naised saavad inspiratsiooni viimasest moest ning küsivad oma sõprade arvamust vaid sekundite jooksul,» selgitas Elderfield. «Moodused, kuidas me riideid valime, ostame ja nendest räägime, on oluliselt muutunud.»

Tagasi üles