Seksimänguasjade müük on hüppeliselt kasvanud ja usutakse, et neist on peagi saamas kõige populaarsemad seadmed, mille müügiedu võib võrrelda nutitelefonidega.
Vibraatorite müük on tõusuteel
Eksperdid usuvad, et «naudingut pakkuvate seadmete» müüginumbrite suure tõusu taga on ka staaride julgemad ülestunnistused oma seksuaalelu kohta, vahendab Daily Mail.
Kui Ühendkuningriikides müüakse aastas seksimänguasju üle 310 miljoni euro eest aastas, siis globaalselt küündib see summa 500 miljoni euroni.
Briti suurima seksimänguasjade müüja Lovehoney ühe omaniku Neal Slatefordi sõnul on nende toodete müük kasvanud iga aastaga ning võtmeküsimuseks on sel puhul tuntud inimeste avameelsed väljaütlemised. «Kuulus inimene räägib suures intervjuus oma seksuaalelust või sellest, et talle meeldivad vibraatorid ja meie näeme seejärel müügi tormilist tõusu,» selgitas ta.
«Kõik algas seriaalist «Seks ja linn», mis oli naistele uskumatult vabastav. Seda eriti pärast osa, mil Charlotte soetas endale jänese-vibraatori ühest New Yorgi kuulsamast erootikapoest. Korra pealt julgesid tavalised naised rohkem rääkida oma seksuaalelust ja seksimänguasjade kasutamisest,» rääkis Slateford.
Slatefordi sõnul on just tuntud inimeste ausus põhjuseks, miks inimeste suhtumine on viimase kümne aasta jooksul nii suuresti muutunud. Inglismaal müüvad nüüd vibraatoreid ja teisi seksimänguasju ka tuntud jaeettevõtted nagu Boots, Tesco ja Superdrug.
Varem seostati seksimänguasju räpase ja meestekeskse pornotööstusega, kuid nüüd on naised häbelikkusest üle saamas. See võib olla põhjustatud muutusest ühiskonnas, sest naiste positsioon on tõusmas nii kodus kui tööl.
Hiljuti on seksimänguasjade kasutamist teiste seas avalikult tunnistanud Oscari-võitja 39-aastane Gwyneth Paltrow, 37-aastane Eva Longoria, 47-aastane Teri Hatcher ja 34-aastane Myleene Klass.