Päevatoimetaja:
Ele Kalda
Saada vihje

OLE NORMAALNE Nii käituvad kliendid ajavad kõigil juuksuritel harja punaseks

Naine juuksurisalongis.
Naine juuksurisalongis. Foto: Shutterstock

Juuksurina töötamine ei tähenda ainult soengute sättimist, lõikamist ja värvimist – see on ka kunst kuulata, mõista ja rahuldada klientide soove. Kui sa ei taha oma iluteenindajal piltlikult öeldes juukseid turri ajada, siis väldi selliseid käitumismustreid. 

Juuksurid on pühendunud oma klientide ilusaks ja enesekindlaks muutmisele, kuid ka neil on oma piirid. Väike tähelepanu ja mõistmine kliendina võib muuta juuksuri päeva palju rõõmsamaks. Kui järgida lihtsaid viisakusreegleid ja olla oma ootustes realistlik, saab iga käik soengumeistri juurde olla meeldiv kogemus nii kliendile kui ka juuksurile!

1. Hilinemine ja ajaga mitte arvestamine

Tagasi üles