Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Netist tellitud riided jäävad koju seisma? Siin on sulle lahendus!

Copy
Foto on illustratiivne.
Foto on illustratiivne. Foto: Shutterstock

Solarise keskuses avati sel nädalal uus pakiautomaatide ala koos riietusruumiga, mis annab võimaluse internetist tellitud riideid riietusruumis selga proovida ning vajadusel kohe pakiautomaadis müüjale tagasi saata. Teadaolevalt on tegu esimese omanäolise lahendusega Eestis.

Solarise keskuse turundusjuhi Kristin Lepiksoni sõnul sündis uuenenud pakiautomaatide ala soovist lahendada probleem, kui kodus avastad, et netist tellitud riideese ei sobigi ning tuleb see pakiautomaati tagasi viia.

«See on see tüütu tunne, kui avastad kodus peegli ees, et netist tellitud riideeseme tegumood ei sobi või rinnust pitsitab ja tihtilugu jääb see kas ajanappusest või laiskusest lihtsalt koju seisma. Uue pakiautomaatide alaga leidsime sellele murele lahenduse ning lisasime juurde nii riietuskabiini kui pakkimisala, et klient saaks riideeseme selga proovida, peegli ees tiiru teha ja kui vaja, siis teibiga pakk uuesti kinni panna ning pakiautomaati tagastada. Ikka selleks, et säästa oma aega ja närve,» ütles Lepikson.

Solarise keskuse uuenenud pakiautomaatide ala koos proovikabiini ja pakkimisalaga asub 0. korrusel. Hetkel saab Solarisse kaupa tellida ja tagastada Itella ja DHL pakiautomaatidesse, sügisel liituvad alaga ka DPD ning Eesti esimene siseruumides Omniva.

Solarise keskuse kommunikatsioonijuhi Andres Paomees II sõnul on tegu esimese omanäolise pakiautomaatide lahendusega Eestis. «Loodame algatusega teistele kaubanduskeskustele eeskuju näidata ning näha tulevikus taolisi lahendusi mujalgi,» lisas Paomees II.

Solarise uuenenud pakiautomaatide ala lahendab levinud probleemi.
Solarise uuenenud pakiautomaatide ala lahendab levinud probleemi. Foto: Andres Paomees II

Märksõnad

Tagasi üles