Eesti moe kõige olulisem sündmus Tallinn Fashion Week sai reedel tipptasemel finaali, tuues Kalev spaa veekeskuse basseinile ehitatud moelavale täiuseni lihvitud kõrgmoe kollektsioonid.
Kalev Spa hotell & veekeskuses toimunud kevadine moenädal üllatas sel korral veele püstiatud moelavaga, pakkudes publikule enneolematu elamuse.
Kevadise Tallinn Fashion Weeki teine päev sai alguse üle kuue aasta moelavale naasnud Jo Nurme värske kollektsiooniga. 2015. aastal Hõbenõela võitnud Jo Nurm tõi moelavale tunnetusliku kollektsiooni, lastes rõivastel oma lugu jutustada. Disainer taaselustas Tallinn Fashion Weeki raames oma loominguga sama joone, mis oli tema kõige esimeses kollektsioonis aastatel 2012 ja 2013. «Seda saatis samasugune voolujoonelisus, põhimõtted ja detailid,» rääkis moelooja.
Kollektsioonis kasutas Jo Nurm mullakarva musta ja liivatooni pruuni – need kaks on tema jaoks maalähedased värvid. Rõivaid kaunistanud tikandid on inspireeritud koopamaalingutest, olles tagasivaade minevikku. «Kõik sai kokku pandud modernses võtmes – luues mõtlen just tänapäevasele naisele ning vaatan kaugemale klassikast.»
2013. aasta Kuldnõela võitja, kauaaegne Baltmani brändijuht ja peadisainer Aivar «Antonio» Lätt tõi Tallinn Fashion Weeki lavale uue projekti Notably Absent Designer Aspirations ehk lühidalt NADA. Pärast rohkem kui 20-aastast kogemust moeäris ning paljude vastamata küsimuste tekkimisel jätkusuutliku moe teemadel, arvas Antonio, et nüüd on aeg küps asjaga ka tõsisemalt tegelema hakata.
NADA asutati, et uurida erinevaid võimalusi aeglases, jätkusuutlikus ja eetilises moes. Brändi käekirjaks on ajatu stiil, kvaliteetsed materjalid, peen viimistlus ning vastutustundlik tasakaal pakkumise ja nõudluse vahel. Kõik NADA tooted on hooajatud ja valmistatud eesmärgiga maksimeerida toote disainiväärtust ning eluiga. Brändi eesotsas ei ole ega saa kunagi olema ühte «staardisainerit», vaid toetutakse suuresti teiste loomeinimestega tehtava koostöö jõule ja ideele, demokratiseerides moetööstust.