/nginx/o/2011/02/07/511765t1h1df1.jpg)
USA psühholoogid näitasid oma värskes uurimistöös, et suurema töömäluga õpilastel jääb lihtsamate ülesannete lahendamisel aega ka nii-öelda unelemiseks, ilma et nende töö tulemused sellest vähimatki kannataks.
USA psühholoogid näitasid oma värskes uurimistöös, et suurema töömäluga õpilastel jääb lihtsamate ülesannete lahendamisel aega ka nii-öelda unelemiseks, ilma et nende töö tulemused sellest vähimatki kannataks.
Koolitundides antakse töömälule kõvasti rakendust: õpilastel tuleb meenutada ja üksteise järel lahendada erinevaid ülesandeid või meenutada õpetaja öeldut näiteks etteütluse ajal, vahendab teadus.err.ee.
Psühholoog Daniel Levinsoni sõnul võib ärksama õpilase ära tunda selle järgi, et too on pidevalt hõivatud mitmete erinevate mõtete või tegevustega.
Nimelt töötab suurema töömäluga inimeste aju nii, et vaba hetke tekkides hõivavad aju mitmed erinevad pakilisemad probleemid. Nii võib suure töömäluga õpilane ülesande lahendamisel korduvalt tabada end samal ajal mõtlemast ka tuhandest muust asjast, kuid hindeks tuleb ikka viis.