Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Barista paljastas töölt lahkudes, kuidas ta aastaid tüütuid kliente karistas

Foto on illustratiivne
Foto on illustratiivne Foto: Shutterstock

Endine Starbucksi kohviku barista Heather Strand avaldas TikTokis video, kus paljastas viisi, kuidas ta ebaviisakaid kliente karistas.

Praeguseks on video TikToki keskkonnast eemaldatud, kuid arutelud veebifoorumites kihavad endiste ja praeguste baristade kommentaaridest.

Endine barista Heather rääkis, et kõik kliendid, kes käitusid ebaviisakalt, olid üleolevad või ülbed, said tellitud kohvijoogi kofeiinivabana. «Mu ainus võimalus ülbitsejatele tagasi teha oli anda neile jook, mida nad ei tellinud. Kui sa käitud nagu tõbras, saad oma kuueeurose kohvi asemel kohvimaitselise joogi.»

Tagasi üles