Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

FÄNNID ON SEGADUSES Kim Kardashian asutas 9-aastasele tütrele ootamatul põhjusel oma ettevõtte

Copy
Kim Kardashian oma lastega.
Kim Kardashian oma lastega. Foto: Kuvatõmmis Youtube’i videost / Entertainment Tonight

Hollywoodi staaride poolt loodud ilubrände on tekkinud kui seeni pärast vihma ning arvestatav osa neist kuulub Kardiashianite ja Jennerite pere naistele. Nüüd on läinud Kim Kardashian nii kaugele, et on teinud eraldi ettevõtte ka oma 9-aastasele tütrele Northile.

TMZ andmetel on Kim Kardashian taotlenud enda üheksa-aastase tütre Northi nimele tänaseks mitmeid kaubamärke, sealhulgas mänguasjade, reklaamiteenuste ja ilutoodete brände. Võiks arvata, et tüdruk on enda ettevõtte jaoks liiga noor, kuid Kimi see ei heiduta - naine on ka enda kolmeaastasele pojale isikliku kaubamärgi taotlenud.

Laste nimede kaubamärgistamine on Hollywoodi kuulsuste seas küllaltki levinud võte. Seda tehakse, et kaitsta lapsi teiste ettevõtete ära kasutamise eest. Paraku ei lähe see enamasti läbi juhtudel, kui perekond ei kavatse kohe uues ettevõttes äritegevust alustada.

Näiteks Beyoncé ja Jay-Z suutsid oma vanima tütre nime Blue Ivy ametlikult kaubamärgistada alles 2020. aastal pärast seda, kui kaks teist taotlejat püüdsid väidetavalt sama nime all kaubamärke registreerida.

@kimandnorth ♬ YONCÉ x BIG POPPA BABY Q - Baby Q💖

Northi uus nahahooldusbränd plaanib hakata tootma mittemeditsiinilisi nahapreparaate, erinevaid kreeme ja puhastusvahendeid. Väidetavalt plaanib bränd võtta ühel hetkel valikusse ka seerumid, näo- ja kehaõlid, vannivahud ja dušigeelid.

Kardashianite fännid olid Northi uuest ettevõttest kuuldes šokis. Osa Kimi jälgijaid hakkas teda lapse ära kasutamises süüdistama, teised mõtisklesid jällegi, mida üldse üks 9-aastane tüdrukutirts nahahooldusest teab.

Tagasi üles