TMZ andmetel on Kim Kardashian taotlenud enda üheksa-aastase tütre Northi nimele tänaseks mitmeid kaubamärke, sealhulgas mänguasjade, reklaamiteenuste ja ilutoodete brände. Võiks arvata, et tüdruk on enda ettevõtte jaoks liiga noor, kuid Kimi see ei heiduta - naine on ka enda kolmeaastasele pojale isikliku kaubamärgi taotlenud.
Laste nimede kaubamärgistamine on Hollywoodi kuulsuste seas küllaltki levinud võte. Seda tehakse, et kaitsta lapsi teiste ettevõtete ära kasutamise eest. Paraku ei lähe see enamasti läbi juhtudel, kui perekond ei kavatse kohe uues ettevõttes äritegevust alustada.
Näiteks Beyoncé ja Jay-Z suutsid oma vanima tütre nime Blue Ivy ametlikult kaubamärgistada alles 2020. aastal pärast seda, kui kaks teist taotlejat püüdsid väidetavalt sama nime all kaubamärke registreerida.
Northi uus nahahooldusbränd plaanib hakata tootma mittemeditsiinilisi nahapreparaate, erinevaid kreeme ja puhastusvahendeid. Väidetavalt plaanib bränd võtta ühel hetkel valikusse ka seerumid, näo- ja kehaõlid, vannivahud ja dušigeelid.
Kardashianite fännid olid Northi uuest ettevõttest kuuldes šokis. Osa Kimi jälgijaid hakkas teda lapse ära kasutamises süüdistama, teised mõtisklesid jällegi, mida üldse üks 9-aastane tüdrukutirts nahahooldusest teab.