Päevatoimetaja:
Heidi Ruul
Saada vihje

Eestlased tegid oma Cosmopolitan(s)i, veel vürtsikama ja seksikama

Copy
Cosmopolitan(s)
Cosmopolitan(s) Foto: Sten ja Natalja

Cosmpolitan on maaimakuulus ajakirjandusmaastiku bränd, mis koondab julgeid seksilugusid, suurlinna flirti, šoppamist, sööki ja paljut muud. Kuus aastat pole eesti keeles cosmot enam saanud. Aga nüüd tegid kaks uljast suunamudijat täiesti oma versiooni. Nende cosmo tuleb videopodcasti vormis, kannab nime Cosmopolitan(s) ja lajatab kohe alguses vürtsikate, seksikate ja skandaalsete lugudega. 

Ettevõtmise taga on kaks vägagi ambitsioonikat sotsiaalmeedia aktivisti Natalja Zjuzkova ja Sten Talivee. Mis nad teevad ja miks nad seda teevad?

Sten ja Natalja tegid uue vidoepodcasti Cosmopolitan(s)
Sten ja Natalja tegid uue vidoepodcasti Cosmopolitan(s) Foto: cosmpolitan(s)

«Otsustasime, et tahame teha midagi, mis pakub kuulajatele ja vaatajatele teatud määral närvikõdi. Kuna me mõlemad tunneme nii mõndagi avaliku elu tegelast ning seltskonnaüritustel lehvimine ei ole meile samuti võõras, siis otsustasime nüüd neid tutvuseid ära kasutada, ent seda kõige paremas mõttes,» räägib Sten. «Värvikad karakterid saavad võtta sisse istekoha meie stuudios ning meie, Natalja ja Sten hakkame neid lahti koorima.»

Värvikad karakterid võtavad sisse istekoha meie stuudios ning meie hakkame neid lahti koorima

Kui suur on kohalike kuulsuste isu täiendava paljastamise järele? Eks seda näitab aeg. Sten ja Natalja on igatahes hasarti täis ning loodavad, et soovijatest puudust ei tule.

Seni on stuudiosse staare jagunud.
Seni on stuudiosse staare jagunud. Foto: cosmpolitan(s)

«Meie podcasti Cosmopolitan(s) sündis kirest avada ennast ning teisi,» teatab Natalja.  «Eestis on mitmeid podcasti formaate, ent meie tahame olla omanäoliselt avameelsed. Et sellest teooriast aru saada, peab vaatama!» Saade valmib videoformaadis ja seda saab vaadata ja kuulata youtubest.

Emotsioone, elevust ja huilgamist saab juba esimestest sekunditest saati. Kaks suunamudijat on veendunud, et Eestis kõik neid juba nagunii teavad - nad on ju ometi sotsiaalmeediakanalites nähtaval ja nii lahedad. Aga siiski nad lühidalt tutvustavad ennast esimese saate alguses ka.

«Eriliseks teeb Cosmopolitan(s) podcasti just nimelt see, et me räägime inimestest ning inimestega, kes ei ole avalikkusele päris võõrad,» ütleb Natalja. «Ent need inimesed avavad ennast ometi mõnest uuest küljest - räägime sellest, mis on olnud, ent avame ukse ka sinna kuhu veel keegi teine piilunud ei ole.» Selline on uljas eesmärk.

Juba avasaates näitavad tegijad eeskuju. Näiteks vastab Natalja küsimusele, miks ta otsustas oma huuli suurendada: «Oo, see on minu tähetund! Ma otsustasin neid suurendada, sest obviously (ilmselgelt, toim.) keegi, kes seda küsis, ei ole enne googeldanud mind. Mul ei olnud huuled väga proportsioonis enda arust. Ülemine huul oli nagu korralik pulk, pulksirge ja alumine on mul siis täitsa süstimata.»

Natalja usub, et nemad teevad midagi, mida keegi veel ei tee. «Eestis on mitmeid podcasti formaate, ent meie tahame olla omanäoliselt avameelsed.»
Natalja usub, et nemad teevad midagi, mida keegi veel ei tee. «Eestis on mitmeid podcasti formaate, ent meie tahame olla omanäoliselt avameelsed.» Foto: cosmpolitan(s)

«Cosmopolitan(s) podcasti eesmärk on meele lahutamine ja jahutamine, ent ka kuulajale ning vaatajale uue info pakkumine,» toob Sten välja uue saate unikaalsuse. «Olgu öeldud, et isegi kui kuulates jääb mulje, et see on nüüd küll Talivee väljamõeldis või klatšijutt, siis nii see ei ole - kõik mis on aset leidnud, sellest me ka räägime! Ja kes rääkida ei taha koos meiega või puudu jääb julgusest, selle paneme sööma ning seda sõna otseses mõttes. Mida täpsemalt meie külaline sööma peab, seda saab näha iga podcasti osa lõpus!»

Hetked külalistega. Täna on esimene osa juba väljas.
Hetked külalistega. Täna on esimene osa juba väljas. Foto: cosmpolitan(s)

Niisiis saab lisaks jutule ka kuulda ja näha kuidas inimene sööb. Kui arvestada fakti, et söömise videod hingavad arusaamatu populaarsuse poolest kuklasse juba ASMR videoklippidele, siis mine sa tea - äkki on Natalja ja Sten tõesti avastanud uue nõksu publiku püüdmiseks.

Tagasi üles