Päevatoimetaja:
Heidi Ruul
Saada vihje

BRAND NO.8 toob Tallinn Fashion Weekile lummava Guatemalast inspireeritud kollektsiooni

Copy
Kollektsioon kujutab, kuidas kaasaegsed naised otsivad uusi võimalusi ja püüdlevad isikliku arengu poole.
Kollektsioon kujutab, kuidas kaasaegsed naised otsivad uusi võimalusi ja püüdlevad isikliku arengu poole. Foto: Maksim Toome / BRAND NO.8

BRAND NO.8 sulatas eelmisel Tallinn Fashion Weekil vaieldamatult moepubliku südamed. Nende sügistalvine kollektsioon tuleb esitlusele juba sel kolmapäeval, 19. oktoobril.

Brand NO.8 moenädalal esitlusele tuleva kollektsiooni teema on sügav nagu alati, viidates sel korral transtsendentsile. Sõna pärineb ladinakeelsest sõnast, mis tähendab üle astuma, teisele poole minema.

«Teisisõnu on see uus tase isiklikus arengus, perspektiivide, võimaluste otsimises. Kaasaegse inimese probleem seisneb selles, et sageli kaob pärast põhivajaduste rahuldamist soov otsida elu mõtet. Seetõttu tekkiski soov luua selline kollektsioon, mis «põhivajadusena» tuletab meelde, et kaasaegne naine on teadmiste sügavuses ja ennekõike iseendas,» selgitab brändi looja Svetlana Puzorjova kollektsiooni sündimise tagamaid.

Naine, olles rahuldanud oma pakilised vajadused, jõuab disaineri sõnul ideeni luua midagi, mis võib muuta maailma, nii tema sisemist kui ka ümbritsevat, kaotamata tähendust, vaid sisenedes oma elu tajumise uuele tasemele. Transtsendentsust saab vaadelda erinevatest vaatenurkadest. «Samas on alati oluline üks asi - võimalus väljuda oma tavapärase eksistentsi piiridest ja elada teadlikult oma erilist elustiili, mis sageli ei ole enamikele inimestele omane,» avab disainer.

Selle kollektsiooni inspiratsioon pärineb puhkusest Guatemalas. Kolmest vulkaanist ümbritsetud Atitlani järv loob purskavate tippudega justkui kolmnurga. Kui vaadata sümboolika sügavust, siis kolmnurk tähistab sageli kolmandat silma, tšakrat, mis asub inimese otsmikul ja annab talle erilised müstilised võimed. Sama koht inspireeris disainerit kollektsioonis kasutama narmaid, etnilisi elemente, kaamelitoone ning sära, mis annab edasi energiavibratsiooni.

Möödunud hooajast liigub edasi ka elegantsi ja sportlikkuse ühendamise teema: «Praeguses üürikeses elus püüab naine olla produktiivsem ja ratsionaalsemalt aega sisustada, kuid samas säilitada naiselikkust ja väljendada oma sisemist ilu välismaailmas,» lisab Puzorjova.

Piletid Brand NO.8 moeetendusele saab soetada SIIT.

Tagasi üles