Ukraina moebrändi uueks reklaaminäoks on sõjas raskelt vigastatud lahinguveteran

Triin Palmipuu
, naine.postimees.ee ajakirjanik
Copy
Foto: Shutterstock

Indposhiv on Ukraina moebränd, mis on mõeldud meestele. Rätsepatööna valmivad seal eritellimusel tehtud ülikonnad, aga ka igapäevased pintsakud, püksid, mantlid ja aksessuaarid. 

Paar päeva tagasi esitles Indposhiv oma uusimat kollektsiooni, Indposhiv Casual. Moebrändi meeskond rääkis oma ühismeedia postituses, et selle kollektsiooniga tahavad nad näidata, mida kogu Ukraina praegu läbi elab ja milliseid muutuseid Ukraina meestemood on sõja käigus läbi teinud.  

Brändi reklaaminäoks ja peategelaseks sai advokaat ning kuulus inimõiguste aktivist Masi Nayem, Donbassi lahinguveteran, kes pärast Venemaa alustatud sõda astus taas Ukraina relvajõudude ridadesse. Mees sai juunikuus tõsiselt vigastada ning kaotas ühe silma. «Ta jäi imekombel ellu, kaotas silma, kuid ei murdunud. Ta muutus hoopis veel tugevamaks ja karastunuks.» Meest kirjeldatakse kaljukindla ilmasambana, kes pole seni murdunud ja ei murdu ka edasipidi. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles