Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

JALUSTRABAVAD FOTOD Beyoncé näeb uues ehtereklaamis välja lummavam kui kunagi varem

Copy
Beyoncé
Beyoncé Foto: Shutterstock

Äsja seitsmenda sooloalbumi avaldanud Beyoncél on käed-jalad tööd täis. Lauljatar lööb järgmisena kaasa juveelifirma Tiffany & Co uusimas kampaanias «Lose Yourself in Love», mille eesmärk on tähistada individuaalsust ja armastust.

Olles juba mitmendat aastat ehtebrändi esindaja, avanes Beyoncél võimalus kaasa teha ka nende uues filmiklipis. Tiffany & Co toote- ja kommunikatsiooniosakonna asepresidendi Alexandre Arnault’ sõnul on kampaania üks loovamaid, mis neil kunagi olnud on.

«Beyoncé on paljudele inspiratsiooniks, sest ta kehastab imelisi omadusi,» rääkis Arnault pressiteates. «Meil on au jätkata partnerlust teist aastat järjest ja juhatada sisse uus põnev armastuse ajastu.»

Beyoncé kannab eraldi kampaania jaoks valmistatud ehet Tiffany HardWeari kollektsioonist. Selle kokkupanek ja poleerimine võttis aega üle neljakümne tunni. Ehe koosneb 18-karaadisest kullast lülidest, mis on kolm korda suuremad kui Tiffany siiani loodud kaelakeedel.

Hilissügisel tuleb välja film, mis põhineb Beyoncé uusimal hittlool «Summer Renaissance». Linateose režissöör on Grammy võitnud Mark Romanek ning koreograafia eest hoolitseb Emmyle nomineeritud artist Fatima Robinson.

Tiffany & Co on otsustanud erinevaid ühiskonnagruppe toetada ning käivitas hiljuti platvormi Tiffany Atrium, mis loodi koostöös BeyGOODi ja Shawn Carteri sihtasutusega. Mullu lubas juveelifirma annetada järgneva kolme aasta jooksul kaks miljonit dollarit. Tulu läheb ajalooliselt mustanahaliste kolledžite ja ülikoolide kunsti- ja loomevaldkondade üliõpilastele stipendiumiks.

Nüüd on kampaania «Lose Yourself in Love» ametlikult alanud. Kõnealust filmi on oodata oktoobris.

Tagasi üles