Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

OOTAMATU Tuntud moebrändi süüdistatakse plagiaadis

Copy
Artikli foto
Foto: YURI KOCHETKOV / EPA / SCANPIX

Iga moebrändi huvides on enda uusimat kollektsiooni väärikalt esitleda. Kiirmoekett ZARA kliendid sattusid värskeima kollektsiooni videot vaadates aga segadusse. Nimelt meenutab see kahtlaselt Vogue'i ajakirjale tehtud videoklippi. Kas rahvusvaheliselt populaarne moekett astus tõesti sedavõrd ämbrisse?

«Zara jultunult Vogue'i kopeerimas ei olnud see, mida ma oleks sel toredal pühapäeval nende rakendust sirvides näha tahtnud,» kirjutab rõivabrändi üllatunud klient Twitteris.

Kas tegemist on plagiaadiga? Vastus on siiski «ei»!

Pahaseid kliente leidus kommentaariumis veel küllaga, ent üks neist juhtis tähelepanu tõsiasjale, et mõlema video visuaalid on loonud sama inimene. Noor sisulooja Vitaly Avanesov, kes on loonud audiovisuaalset sisu muuhulgas Spotify'le, Nike'le ja Carolina Herrerale, on välja kujundanud enda isikliku stiili, mis tuli mõlemas videoklipis kenasti esile. Seega ei kopeeri ZARA noori andekaid loomeinimesi, vaid annab neile hoopis võimaluse end teostada.

@voguegermany Your favourite 2000s fashion trends are back! @voguerussia #voguegermany #voguerussia #voguefashion #2000sfashion #2000sthrowback ♬ Originalton - VOGUE Germany

Tagasi üles