Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

MIS TOIMUB? Populaarse rõivabrändi töötajad peidavad riietesse meeleheitlikke abipalveid

Esimese füüsilise SHEIN-i poe avamine Hispaanias. Madridis.
Esimese füüsilise SHEIN-i poe avamine Hispaanias. Madridis. Foto: CéZaro De Luca/ZUMAPRESS/Scanpix

Hiljuti kogus TikTokis üle 40 miljoni vaatamise video, milles väideti, et Sheini töötajad saatsid riidepakkide kaudu meeleheitlikke ja abipaluvaid sõnumeid. 

Alates selle asutamisest 2008. aastal on Guangzhous asuv ettevõte saanud tuntuks oma odavate rõivavalikute poolest. 100 miljardi dollari väärtuses kiirmoe jaemüüja on nüüd üks väärtuslikemaid ettevõtteid maailmas ja väärt rohkem, kui moehiiglased Zara ja H&M.

Meeletult suure läbimüügiga Hiina rõivaste jaemüüja Shein on sattunud veebipõhise arutelu ja pahameeletormi keskmesse, pärast seda, kui kulutulena leviv TikToki video näitab erinevaid sõnumeid, mis on kirjutatud või õmmeldud Sheini rõivasiltidele.

Tagasi üles