NÄDALA GLAMUUR Magus elu tuleb läbi raskuste

Betty Ester-Väljaots
Copy
Dolce & Gabbana kollektsioon tänavu Milano moenädalal.
Dolce & Gabbana kollektsioon tänavu Milano moenädalal. Foto: ANTONIO CALANNI/AP/Scanpix

Rasked ristid, hiiglaslikud kõrvarõngad, lopsakad roosid, ümarad sidrunid ja tihedad korsetid. See on Dolce & Gabbana moemaja käekiri. Kellele meeldib Itaalia ja pompoossus, nendele meeldib ka D&G looming.

Viimati pälvisid Itaalia moeloojad Dominico Dolce ja Stefano Gabbana tähelepanu, kui korraldasid pompoossust armastava Kardashianide perekonna vanima tütre Kourtney Kardashiani pulmad. Moemaja võttis pidurid maha ja suutis näiliselt ilma vaevata oma loomingusse rõivastada kogu Kardashianide klanni, lisaks Kourtney abikaasa Travis Barkeri lapsed. Külalised sõidutati pulmakohta Portofino saarel mootorpaatidega, kuhu oli laotatud D&G kangaid ning neist tehtud padjakesed ja vaibad.

Pärast pandeemiat peavad moemajad oma kliendid jälle üles leidma ja võidujooks käib täie hooga. D&G moemaja reklaamides on alati midagi üllatavat: eakad daamid, rinnakad pereemad, ingellikud lapsed ja ebatavaliselt kenad pereisad. Viimati üllatasid itaallased maailma, kui laenasid esimese luksusmoemajana oma lasterõivaid Downi sündroomiga lapsmodellile.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles