Kuigi üldiselt on poisid reaalteadustes tüdrukutest üle, siis algklassides näitavad tüdrukud aritmeetikas paremaid tulemusi tänu parematele verbaalsetele oskustele.
Algklassides oskavad tüdrukud aritmeetikat poistest paremini
Ajakirjas Psychological Science avaldatud artiklis väitis üks artikli autoreist Xinlin Zhou, et mõned lapsevanemad ja õpetajad Hiinas on täheldanud, et algkoolis on tüdrukud aritmeetikas poistest paremad, vahendab teadus.err.ee.
Zhou uurimisrühm teostas rea katsed 8-11-aastaste lastega kaheteistkümnest Pekingi koolist. Tulemused näitasid, et tüdrukud edestasid poisse nii lihtsamates kui ka keerulisemates liitmis- ja lahutamistehetes ning kiirkäigul täpikeste hulga hindamisel ja arvudejada jätkamisel, kuid poisid näitasid oma paremust ruumiliste kujundite mõttes ümberpööramises.
Keelelised oskused mängivad matemaatikas suurt rolli seetõttu, et korrutustabeli päheõppimine on Zhou selgitusel keeleline protsess ning head keelelised oskused tulevad aritmeetilistes tehetes järjehoidmiseks suureks eeliseks.