T, 7.02.2023

10 joomisega seotud taktikat, mis paneb kaalu kolinal kukkuma

Marju Rõmmel
, naine.postimees.ee tegevtoimetaja
10 joomisega seotud taktikat, mis paneb kaalu kolinal kukkuma
Facebook Messenger Twitter Whatsapp
Comments
Foto: Shutterstock

Üks pokaalike pärast tööpäeva, teine õhtusöögi ajal ja kolmas teleri ees - ei tundu ju palju? Kuid kui soovid kaalust alla võtta, peaksid hoolikalt mõtlema, mida ja kuidas juua. 

Paljudel eestlastel puudub teadmine, kui suurt rolli alkohoolsed või mittealkohoolsed joogid nende ülekaalus mängivad. Teatud jookide ja joomisharjumuste kaudu saadakse tunduvalt rohkem kilokaloreid, kui arvatakse. 

Kui teed allolevates punktides muudatused, võivad kilod kolinal langema hakata. 

Siin on kümme asja, mida kõrva taha panna.

1. Ära joo liiga palju karastusjooke. Neis on liiga palju suhkrut.

2. Näljatunde vähendamiseks joo vett. Enne toidukorda on soovitatav juua just leiget vett.

3. Ära joo magustatud kohvijooke.

4. Ära joo liiga palju värskelt pressitud puuviljamahla, kuna need sisaldavad samuti suhkrut.

5. Joo iga päev rohelist teed, sest see imejook aitab tõhusalt rasva põletada.

6. Kohvikoore asemel pane kohvi peale pigem piima. Koor on tunduvalt rammusam, andes rohkem kilokaloreid. 

7. Eelista toitudes lehmapiima asemel hoopis mandlipiima, sest kehal on seda lihtsam seedida.

8. Joo enda valmistatud smuutisid. Ära lisa neile suhkrut, vaid kasuta magustamiseks banaani, datleid või mett.

9. Joo mineraalvett, kui oled tavalisest veest väsinud. Nii saad tavalisele kraaniveele vaheldust.

10. Kui tahad õlut juua, siis vali selline, mille kalorsus on kõige väiksem.

Märksõnad
Tagasi üles