Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Tahvelarvutid muudavad väikelaste õppimisvõimalusi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Linda Pärn
Copy
Foto: SCANPIX

iPadi väikelaste rakenduste looja, animatsioonirežissöör Daniel Müntinen sõnul on tahvelarvutiga mängimine laste jaoks nii põnev, et nad ei saa arugi, kas see on arvuti või mis see on.

Müntinen mõistis paar aastat tagasi, et lastele rakenduste loomine ei ole mitte lihtsalt põnev vaid see on ka äärmiselt tasuv töö, sest võimalused on väga suured, kirjutab teadus.err.ee. Eestis tema ettevõttel veel väga konkurente pole, kuid mujal maailmas valmib iga päev sadu uusi tahvelarvuti rakendusi, mis õpetavad lapsi lugema, joonistama, arvutama ning piltide vahel seoseid looma.

Meediakasvatuse õppejõu Kristi Vinteri sõnul üritatakse rakenduste loomisel lapsevanema rolli võimalikult minimeerida, kuigi eelkooliealiste laste puhul on inimfaktor nii oluline, sest õpetlikuks muutub mäng alles siis, kui täiskasvanu sekkub, küsib tagasisidet või kommenteerib.

Kristi Vinteri töö on selgitada õpetajatele ja lasteaiakasvatajatele, et arvutid ei ole kurjast, sest mõistlikult rakendades on neist hariduses palju kasu, kuid oluline on kontakt reaalse maailmaga.

Tagasi üles