«Lisan siinkohal, et sotsiaalmeedia kasutus Eestis võistleb veel täna televiisori kasutusega. Ühes käes on teleka pult, teises käes telefon - ja siis vaadatakse, mis pakub põnevamat sisu! Eelkõige läheb peale ehe sisu, telgitagused ja päris elu. Klantšpildid ei paku tarbijale enam nii suurt huvi,» lisas ta.
Paljud vastajatest andsid teada, et nad jälgivad suunamudijaid, sest nad tahavad teada, kuidas neil päriselt elus läheb. «See on asi, mis neile huvi pakub. Kõige populaarsem suunamudija on ülekaalukalt Mallukas. 3326 vastajast arvas nii lausa 2000 inimest! Sellele kontole järgnes blogi «A mida henry teeb?» ja kolmanda koha pälvis Marimell,» sõnas ta.
«Huvitav oli tõdeda, et tooni andsid erinevad pereblogid. Eestlastele meeldib sisu, kus kirjutatakse igapäevaelust ja lastest. Seda näitas vähemalt täiskasvanute uuring. Laste uuring tõi välja ühed ja kindlad youtuuberid, sealhulgas oli ka välismaiseid tegijaid. Täiskasvanud eelistavad pigem kohalikke sisuloojaid jälgida - oodatakse pikemaid tekste ja sisukat lugu,» sõnas Mesipuu.
Mesipuu lisas, et antud uuringu vastajate hulgas oli 93% naisi, vanuses 18-25 eluaastat. «Vastajad olid pigem nooremapoolsed. Samas, oli ka 44 vastajat, kelle vanus oli üle 61. eluaasta,» täpsustas ta ja lisas, et uuringutulemuste vastu on huvi üles näidanud nii kohalikud koolid kui ka reklaamiagentuurid.
Mesipuu ise haldab täna olümpiavõitja Julia Beljajeva fännilehte, millel on üle 20000 jälgija. «On parem kui üleslaetav sisu tuleb konto omaniku enda poolt - nii on ehedam ja päris. Julia saadab mulle fotod ja tekstid - mina aitan neid hallata ja üles laadida. Ilmselgelt, tal endal pole treeningute ja võistluste perioodidel lihtsalt kuigi palju vaba aega. Lisaks sellele, minu ülesanne on üles laadida ka võistluste tulemustega seotud info,» rääkis Brit Mesipuu.
«Lisaks ka soovitus väikestele ettevõtetele - looge ise oma sotsiaalmeedia sisu. Tehke põhitõed selgeks ja hallake lehti ise. Kui võtate kellegi väljastpoolt sisse, on see ikkagi teatav lisakulu. Ja ega keegi ju täpselt ei tea, mis laadi sisu päriselt müüb. Kui ise haldate, on palju põnevam jälgida, mis asi levib ja mis mitte,» sõnas Mesipuu. Uuringu tulemustega on võimalik tutvuda SIIN.