Facebooki gruppi «Märgatud Tallinnas» postitati pilt Prisma hinnasildist, kuhu üks pahane ostleja on lisanud omapoolseid täiendusi. Nimelt riivas kliendi õigustunnet asjaolu, et kaupluse müügisaalis on üks hind, aga kassasse jõudes hoopis teine.
PILTUUDIS ⟩ Nördinud tallinlane elas oma tunded hinnasildi peal välja
«Teil on siin juba mitu kuud vale hind. Kassas on hind 1.69. Väga vale informatsioon siin,» kirjutas tähelepanelik klient Prisma müügisaalis näiliselt 1.49 eurot maksvate kaneeliküpsiste hinnasildile omapoolse märkuse.
Postituse alla tekkinud kommentaare lugedes selgub, et sarnases olukorras on olnud ka teised sama kaupluseketti külastanud ostlejad. «No tahtsin odavat veini millalgi osta, kena kollane soodushind, kassas lõi suurema hinna. Läksin infoletti ja seal tuli ette veel kolmas hind, mis veel suurem. Vahe oli mitu eurot,» kirjutas üks. «Tahtsin kaitseklaasi osta soodsamalt, hind oli 4.95, aga kassas 12.95,» lisas järgmine.
Leidub ka neid, kelle arvates ei maksa tühjast tüli teha. «20 sendi pärast nii palju vaeva?» ei suutnud üks kommenteerija uskuda.
Mida sina taolises situatsioonis teeksid?