Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

MITTE VÄGA ÜLLATAV Uuring selgitas välja, et eestlaste jaoks on toidukaubad liiga kallid

Ahula pood. Toidupood. Kauplus. 
Foto: Dmitri Kotjuh/ Järva Teataja
Ahula pood. Toidupood. Kauplus. Foto: Dmitri Kotjuh/ Järva Teataja Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

Uuringufirma Norstat küsitluse kohaselt hindab 62% eestimaalastest toitu kalliks ja 13% väga kalliks. Ainult 1% vastanutest peab toitu odavaks. Kõige olulisemaks kriteeriumiks toidupoe valikul nimetavad eestlased kvaliteeti.

Uuringust selgub, et hoolimata aasta alguses toimunud ja seni jätkuvatest jaekettide hinnakampaaniatest, peetakse toiduhindu jätkuvalt kalliks.

Uuringu kohaselt on naised toidupoe valimisel meestest nõudlikumad. Kvaliteeti peab väga oluliseks 82 protsenti naistest, samas kui meestest hindas seda 68 protsenti. Mugav asukoht on oluline 76 protsendile naistest ning 62 protsendile meestest.

Tarbijad usuvad, et üldine hinnatõus jätkub Eestis ka lähitulevikus.

Norstat viis Lidli tellimusel küsitluse läbi 1000 tööealise elaniku seas üle Eesti.

«Uuring näitab, et inimeste jaoks on väga oluline hind, mida mõjutab kiirenev inflatsioon ning üldine sisendhindade tõus toiduainetööstuses. Toidupoe valikul hindavad eestlased aga enim kvaliteeti,» ütles Lidl Eesti esindaja Katrin Seppel.

Lidlil on valmimas kaheksa poodi neljas Eesti linnas ning ettevõte jätkab nii kontori- kui poetöötajate värbamist. Alates juulist on Lidl Eesti Kaupmeeste Liidu liige.

 
Tagasi üles