Nagu mu viimastest auto proovisõitudest tähelepanelik vaataja teab (Peugeot e2008, Peugeot 3008), on mul autole vähe nõudeid. Ta peaks olema turvaline, mugav ja kui ta kõik mu eest ära teeb, siis läheb natuke igavaks.
PROOVISÕIT ⟩ Uus Volkswagen Tiguan – kas ta tõesti ületab iseennast?
Õnneks või kahjuks on uus Volkswagen Tiguan just selliste autode killast – teel püsib ta ise, kiirust ja pikivahet hoiab ka ning vajadusel pidurdab. Niisiis saab roolis olles pikkadel sõitudel lasta mõtte lendu, mis võib olla nii miinus kui pluss. Valvsust uinutavalt kipuvad need uued autod mõjuma, kuid samas ei saa kuidagi kurta, et oleme jõudnud praktiliselt isesõitvate autode ajastusse.
Tiguan on ruumikas, seksikalt nurgeline (nagu noor Raimond Valgre) ja üllatavalt väikese kütusekuluga (4,5-5,9 l/100). Pagasiruum, mida videos ei näidanud, on piisavalt suur (615 l), et mahutada mõned labradorid, väiksem redel, mis vaja maale viia, häda korral mahuks sisse ka kitseperekond. Ühesõnaga: parajalt suur auto keskmisele perekonnale, kellel karvaseid ja sulelisi ning pidevalt vaja suuremat sorti kaupa edasi-tagasi vedada. Minusugusele üksikemale jääb auto ilmselt suureks, kuigi samas, puid vean isegi talvel pagasnikus pidevalt, nii et kes teab.
Suurimaks plussiks intelligentsuse kõrval on aga kindlasti juba põgusalt mainitud disain. Konsoolile on peidetud mitmeid nutikaid ja asjalikke sahtleid ja kapikesi, käetuge saab panna täpselt endale sobivasse asendisse, kõik pinnad ja ka ekraanikujundus kohe paitavad silma.
Vahetuid muljeid vaata videost!