Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

TÕELINE MOERÖÖGATUS Gucci uued prillid tekitavad tarbijates segadust

Copy
Gucci uued prillid.
Gucci uued prillid. Foto: Kuvatõmmis kodulehest

Moehiiglane Gucci on tuntud kui trendide looja. Ent nagu kõrgmoefirmadega lood viimasel ajal sageli juhtub olema, on disainerid ka seekord tulnud välja taolise šedöövriga, mis tarbijates rohkelt küsimusi tekitab.

Gucci uusim disain keerab sõna otseses mõttes pea peale klassikalised kiisusilma-päikeseprillid ning nõuab nende eest brändimärgisele kohaselt ka päris kirvest hinda: värske disainiime eest tuleb välja käia röögatud 520 eurot.

Kassisilma-kujulised päikeseprillid, mis on alumisest otsast ümarad ning lähevad äärtest teravamaks, olid populaarsed algselt 1950ndatel ning 1960ndatel aastatel, ent on viimastel aastatel tagasi moodi tulnud. Kuid ega Gucci siis saanud ometi klassikalise stiili juurde jääda ning pööras disaini ümber: sangad ja ninajuurele toetuv osa tavaliselt, ent klaaside kuju pea peal.

Kirjeldus firma veebilehel ütleb, et tegemist on «omapärase lähenemisega 50ndatest ning 60ndatest inspireeritud kassisilma meenutavatele raamidele, mida presenteeritakse ümber pööratud disainiga, et luua tagurpidine efekt. Raamid ning sangad on loodud mitmekihilisest mustast ning valgest atsetaadist. Disaini rikastavad veelgi emailist lillemustrid ning väike «Gucci» logo». Soovija leiab prillid firma kodulehelt.

Kuid tundub, et uued prillid ei ole leidnud ostjate seas erilist poolehoidu ning paljud kasutajad on sotsiaalmeedias sõna võtnud kommentaaridega nagu «Gucci, miks sa seda teed?» ning «Vaadake seda, Gucci võttis prillid, keeras need tagurpidi ning riputas külge üüratu hinnasilti. Ma isegi enam ei jaksa selle aastaga toime tulla!».

Humoorikamad kasutajad on muuhulgas säutsunud ka pilte inimestest, kes prille tagurpidi kannavad.

Mida sina sellistest prillidest arvad?

Tagasi üles