MOENÕU AASTAST 1935 Daamid pööravad liiga vähe tähelepanu naise ilu tähtsamaile komponendile

Dagmar Lamp
, Elu24 peatoimetaja asetäitja
Copy
Näitlejanna Dorit Kreysler 1935. aasta filmis "Värske tuul Kanadast"
Näitlejanna Dorit Kreysler 1935. aasta filmis "Värske tuul Kanadast" Foto: akg-images/akg-images/Scanpix

1935. aasta uudislehe talvises numbris annab keegi Pariisitari-nimeline autor naistele nõu, kuidas ballihooajal silma paista ning ikka moodne olla. Nii mõnegi nõuande saame siit tänagi kõrvataha panna.

Daami ballisaali astudes langevad kõikide pilgud eestkätt ta näole. Teises järjekorras suundub kriitika ta olemuse isiksusele. Kui daami nägu on kannatanud välja ka nõudlikumagi kriitika, võib daam olla kindel, et otsus ta meeldivuse ning sarmi kohta on olnud jaatav.

Soeng mängib sel puhul väga suurt osa. Ta on ühtlasi raamiks, fooliaks näole. Soeng võib manada esile kõiki näovõlusid, pehmendada kõiki iludusevigu, kuid võib samuti mõjuda ka vastupidiselt. Sellele naise ilu nii tähtsale komponendile, kui seda on soeng, osutavad meie daamid ikkagi veel liig vähe tähelepanu. Nad tea vad küll, et pidulikkudeks juhusteks tuleb teha uus frisuur, aga et see vastaks olukorrale ja tualeti stiilile, seda nad ei pea küllalt täpselt silmas.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles