Suhete palgamõrvar: professionaalne mahajätja lõpetab tasu eest suhteid

Linda Pärn
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Suhte lõpust võib teada saada ka e-kirja näol.
Suhte lõpust võib teada saada ka e-kirja näol. Foto: SCANPIX

Lahkuminekud ei ole lihtsad. Inglismaal Brightonis elav noormes avastas, et temal tuleb suhete lõpetamine lihtsalt ning ta otsustas sellega raha teenima hakata.

21-aastane Jonathan Kiekbusch võtab kliendilt tema suhte lõpetamise eest viis naela (kuus eurot) ning eraldi tasu küsib lisakulude eest, vahendas dailymail.co.uk. Näost näkku kohtumise puhul võtab ta tunnis tasu 20 naela (ligi 24 eurot). Ta lubab inimestele, et jätab kliendi eest ta kaaslase maha, et inimene ei peaks seda ise tegema.

Kiekbusch väidab, et ta teenus on väga vajalik, sest lisaks kaaslase mahajätmisele on ta inimestele ka vahendaja eest, kes laseb inimesed vabaks, kui armastus on viltu läinud.

Mahajätja äri näib õitsevat. Ta reklaamib end veebisaidi kaudu, kus on üleval ka korralik hinnakiri ning lõpetades viis kuni kuus suhet nädalas, teeb ta enne ka eeltööd ning intervjueerib inimesi, et teada taustinformatsiooni.

Noormehe sõnul loobub ta tööotsast, kui see põhjustab temas ebamugavust ning samuti ei sekku ta siis, kui olukord on liiga keeruline ja üks partneritest on teist petnud.

Idee sai Kiekbusch sellest, et kui tal endal oli vaja lõpetada raske suhe, soovis ta, et saaks «räpase töö» kellelegi teisele usaldada. Samuti märkas ta, et sõbrad pöörduvad sageli murede puhul just tema poole.

Noormees rõhutab oma kodulehel, et inimesed oleksid endas väga kindlad enne, kui temalt teenuse tellivad, sest tagasiminekut ei ole.

Suhete «palgamõrvar» on oma töö käigus kokku puutunud rohkete pisarate ja ka vägivallaga, kuid tema sõnul on ta töö üllatavalt lihtne.

Noormees edastab halbu uudiseid kliendi partneriga kohtudes, kuid ka telefoni teel ning isegi kiirsuhtluskanalite ja e-kirjade kaudu.

Kiekbusch usub ise, et tema kliendid ei ole selgrootud, vaid nad on suure südamega inimesed, kes ei taha teisele oma sõnadega haiget teha.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles