:format(webp)/nginx/o/2018/09/06/11391935t1h9e0e.jpg)
Jahikuu üheksandal päeval avaldas erakond Isamaa juht Helir-Valdor Seeder arvamust, et Eesti riigi rahaline toetus kõrgharidusmaastikul tuleks täies mahus suunata eestikeelsete õppekavade rahastamiseks, kuna kõrgkoolides eksisteerib õppekavasid, mille õpe toimub täies mahus võõrkeeles ning emakeelne erialaõppe võimalus puudub. Säärane karjuv ebaõiglus riigikeele suhtes tundub ju esmapilgul igati taunimisväärne ning õhus on tunda suisa kriminaalse käitumise lehka. Kuid enne kui võõrkeelseid õppekavasid sulgema ja õppejõude karistuseks raamatukogu uksele naelutama asuda, oleks ehk paslik võtta hetk ning küsida, kuidas küll see kõrgharidus oma radadega sinna võõrkeele rüppe üldse jõudis?