Tähelepanu tehnikatootjad: enne, kui tulete taas välja roosa telefoni või tahvelarvutiga, mis mõeldud spetsiaalselt naistele, arvestage sellega, et vastupidiselt stereotüübile ostavad naised meestest hoopis rohkem seadmeid.
Naised ostavad rohkem tehnikatooteid kui mehed
Rahvusvaheline ettevõtte Parks Associates koostas uuringu 2000 täiskasvanud inimese seas ning küsis neilt, milliseid tooteid nad soovivad enne 2012. aastat soetada, vahendas huffingtonpost.com.
Tulemustest selgus, et 18 protsenti naistest soovis osta tahvelarvutit, kui meestest tahtis seda 15 protsenti. Sülearvutit soovis osta 20 protsenti naistest ning meestest 14 protsenti. 20 protsenti naistest plaanis osta nutitelefoni, võrreldes seda 17 protsendi meestega.
Tulemused ei ole üllatavad mitmel põhjusel. Näiteks on teada, et Ühendriikides on pereostude otsustajateks 85 protsendil juhtudest naised. Naised moodustavad ülisuure ostjaskonna, mida oleks rumal ignoreerida või valesti tõlgendada.
Hea näide turuolukorra valest hindamisest on näiteks Delli püüe käiku lasta «Della», veebisait naistele, aitamaks neil endale valida roosasid tehnikatooteid.
Uuringu tulemus on mõistetav ka seetõttu, et naised on sotsiaalmeedia põhilised kasutajad, mistõttu nad vajavad rohkem nutitelefone, tahvelarvuteid ja sülearvuteid. Samuti laevad naised meestest rohkem internetist alla muusikat, laevad üles pilte ning vaatavad meestest rohkem veebis filme.
Naistel on kõige esimeseks mureks tehnika puhul, et seda oleks lihtne ja mugav kasutada, pelgalt roosast värvist ei piisa. Seega peaksid tehnikatootjad ka naistele suunatud toodete puhul mõtlema siiski rohkem tootele kasutajamugavusele, mitte vaid selle välimusele.